به گزارش ایرنا، نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب در سمنان، گفت: استقلال سیاسی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که به واسطه خون شهدا و پیروی از رهنمودهای امام خمینی(ره) محقق شده است.
احمد همتی افزود: کشور به برکت انقلاب در زمینه های مختلف مانند پتروشیمی، بهداشت و سلامت، صنعت، فرآوری نفت و گاز پیشرفت های شگرفی داشته است.
نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، افزایش امید به زندگی در استان سمنان را نمونه بارز از 40 سال تلاش انقلاب در حوزه سلامت عنوان کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان هم در این آیین گفت: انقلاب به واسطه رهنمودهای پیامبر گونه امام خمینی(ره) و وجود وحدت و انسجام بین ملت ایران به پیروزی رسید.
محمد دستورانی افزود: برای پیروزی انقلاب زحمات زیادی کشیده شد و برای خروج ظلمت و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران افراد زیادی جانفشانی کردند و امروز وظیفه جوانان و نوجوانان حفظ این ارزش هاست.
وی ادامه داد: جامعه فرهنگیان و دانش آموزان در طول دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی نقش آفرینی کردند و اکنون نیز باید با هوشیاری و وحدت برای تداوم انقلاب اسلامی و رسیدن به قله هدف ها تلاش کنند.
به گزارش ایرنا، همزمان با این برنامه نمادین در سمنان، زنگ گلبانگ انقلاب اسلامی در 105 هزار مدرسه سراسر کشور به صدا در آمد.
امسال به برکت چهلمین دهه فجر انقلاب اسلامی در استان سمنان 669 طرح با چهار هزار و 180 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری می رسد.
7342/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.