علیرضا آشناگر روز جمعه به مناسبت گرامیداشت اولین روز دهه فجر و برگزاری آیین ارتباط مستقیم و پاسخگویی با میزخدمت در مسجد امام(ره) سمنان به خبرنگار ایرنا ابراز داشت: در اولین روز از گرامیداشت دهه فجر تصمیم گرفتیم در کنار مردم باشیم و برای رفع مشکلات آن ها اقدام کنیم.
وی خاطر نشان کرد: دهه مبارک فجر فرصت مناسبی است تا همانند روزهای دیگر سال مسئولان در کنار مردم باشند و برای رفع مشکلات آحاد جامعه تلاش کنند.
استاندار سمنان تصریح کرد: در حد توان با برگزاری آیین های ارتباط مردمی و میزخدمت درصدد رفع مشکلات مردم هستیم و با این راهبرد میزان رضایت مردم از خدمتگزارانشان در نظام جمهوری اسلامی افزایش می یابد.
آشناگر اضافه کرد: دهه فجر فرصت بسیار ارزشمندی برای معرفی دستاورد های نظام جمهوری اسلامی است و گره گشایی از کار مردم اتحاد و همدلی در جامعه را افزایش می دهد‌.
وی ادامه داد: با برنامه ریزی های هدفمند تلاش می کنیم میزان ارتباط مردم و مسئولان را افزایش دهیم تا مردم با مدیران دستگاه های اجرایی به صورت چهره به چهره هم صحبت شوند.
آشناگر تصریح کرد: خدمت رسانی به مردم همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است و مسئولان در هر جایگاهی باید نسبت به عملکرد خود به آحاد جامعه پاسخگو باشند.
استاندار سمنان گفت: امام راحل مسئولان را خادمان مردم می دانستند و مدیران دستگاه های اجرایی با عزم و اعتقاد دینی و ملی برای رفاه آحاد جامعه تلاش می کنند.
به گزارش ایرنا، پیش از برگزاری آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته سمنان، به مناسبت آغاز دهه فجر، آیین ارتباط مستقیم و پاسخگویی به مردم با میزخدمت با حضور علیرضا آشناگر استاندار سمنان، معاونان استاندار و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان در مسجد امام(ره) برگزار شد.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.