به گزارش ایرنا، محمد کرم محمدی دوشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان شاهرود افزود: افزایش اخیر قیمت نان به شرط بالا بردن کیفیت نان بوده که متاسفانه نانوایی های دارای سهمیه دولتی و آزاد پز توفیقی در ارتقای کیفیت نان نداشتند.
محمدی از مسوولان خواست با توجه به نزدیک شدن سال نو نظارت بر کیفیت و کمیت کالاهای اساسی را بیشتر کنند تا از گله مندی مردم کاسته شود.
وی با بیان اینکه توزیع گوشت منجمد به بازار برای کمک به اقشار کم درآمد است، افزود: در برخی از رستوران ها از گوشت منجمد به جای گوشت گرم استفاده می شود که این خلاف است و مسوولان باید پیگیری کنند.
فرماندار شاهرود از ارائه غذا در آشپزخانه های خانگی حمایت کرد و تصریح کرد: باید نظارت و رسیدگی بیشتری از این آشپزخانه ها انجام شده و در صورت رعایت موارد بهداشتی، آنها می توانند کمک خوبی به اقتصاد خانواده ها و سلامت مردم داشته باشند.
معاون استاندار سمنان اولویت برپایی نمایشگاه ها را استفاده از کسبه بومی دانست و گفت: در نمایشگاه ها باید کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم با قیمت های پایین تر نسبت به بازار ارائه شود و همچنین کیفیت کالاها هم مد نظر قرار گیرد.
محمدی از مسوولان خواست نشست های ستاد تنظیم بازار تا پایان سال هرهفته یا 15 روز یکبار تشکیل شود تا با هماهنگی بیشتری قیمت های بازار کنترل شود.
محمد رضا کاملی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شاهرود هم گفت: بزودی مرغ منجمد در فروشگاه های زنجیره ای شهرستان شاهرود برای کمک به تنظیم بازار توزیع می شود.
کاملی از احداث کشتارگاه مرغ در شاهرود خبر داد و افزود: کشتارگاهی در 25 کیلومتری جاده دامغان به شاهرود تا پایان بهمن ماه به بهره برداری خواهد رسید.
به گزارش ایرنا ، قیمت گوشت منجمد گوساله 295 هزار ریال،گوشت گرم گوساله بسته بندی 400هزار ریال،گوشت گرم گوسفندی 750هزار ریال،مرغ منجمد 89هزار ریال،مرغ گرم 143هزار ریال، تخم مرغ کیلویی 80هزار ریال در فروشگاه ها و مغازه های پروتینی شاهرود عرضه می شود.
شهرستان شاهرود 53هزار کیلومتر مربع مساحت و 240 هزارتن جمعیت دارد.
1023/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.