به گزارش ایرنا، مجتبی جانعلی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: جوانان استان سمنان ظرفیت ها و توانمندی های بی نظیری در حوزه ورزش دارند و در همین راستا سند توسعه و ارتقاء وضعیت فعلی و تقویت جایگاه جوانان در ورزش استان تدوین می شود.
وی بیان کرد: توجه به امور جوانان، پاسخگویی به مطالبه و تسهیل در دسترسی به امکانات ورزشی و فراهم کردن زمینه مناسب برای پیشرفت و ارتقاء برای آن ها، به طور قطع انگیزه این قشر از جامعه را افزایش داده و در کسب مقام های کشوری در حوزه ورزش بسیار راهگشا است.
وی، بر لزوم بهبود جایگاه ورزش سمنان در کشور تاکید کرد و افزود: ورزش پایه و استعدادیابی در این حوزه، ایجاد پایگاه های قهرمانی و توسعه ورزش همگانی در پیشبرد امور مرتبط با ورزش و جوانان و کسب رتبه های برتر کشوری در رشته های مختلف ورزشی تاثیر فراوانی دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان اضافه کرد: در این مسیر از حضور مربیان و علاقه مندان متخصص و متعهد تمامی رشته های مختلف ورزشی و استفاده از نقطه نظرات، توانمندی و ظرفیت های آن ها در استان استقبال می کنیم.
وی گفت: تکمیل طرح های عمرانی نیمه تمام و پیگیری امور ورزشی استان در رده های پایه از اولویت های کاری مجموعه ورزش و جوانان استان سمنان در آینده است.
جانعلی، به برنامه های خود در حوزه ورزش و جوانان اشاره داشت و گفت: امید است با حمایت وزارتخانه، استاندار، نمایندگان مجلس و دستگاه های اجرایی استان، در آینده موفقیت های بی شماری برای ورزش این استان رقم بخورد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان ابراز داشت: قبل از حضور در این استان، امکانات، طرح ها، سمن ها و موارد مرتبط به امور ورزش و جوانان را بررسی و واکاوی کردم و برنامه های راهبردی نیز برای این حوزه ها در نظر گرفته شده است.
به گزارش ایرنا، استان سمنان بیش از 33 هزار ورزشکار سازمان یافته دارد.
7356م/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.