سروان حسین ناظمی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، افزود: به دلیل بارش برف شب گذشته، مسافران برای تردد در مسیرهای شمالی شهرستان شاهرود زنجیرچرخ به همراه داشته باشند و پیش از حرکت از باز بودن مسیر مطمئن شوند.
رئیس پلیس راه شاهرود- آزادشهر یادآور شد: محور شاهرود- آزادشهر از گردنه خوش ییلاق دقایقی پیش به طور موقت بسته شده بود که اکنون به همت راهداران در شرف بازگشایی است.
وی با اشاره به علت اختلال موقت در تردد در محور شاهرود- آزادشهر، افزود: علت بسته شدن جاده قیچی کردن یک دستگاه تریلی در محدوده پیچ اولنگ است.
رئیس پلیس راه شاهرود- آزادشهر اضافه کرد: افرادی که قصد سفر از محورهای شهرستان شاهرود به سمت استان گلستان را دارند، برای جلوگیری از بروز ترافیک، از رفت و آمد در مسیر خوش ییلاق خودداری کنند.
به گزارش ایرنا، پنجشنبه شب بارش برف محورهای اتصال شهرستان شاهرود به استان گلستان را سفیدپوش کرد. در مسیر شاهرود- گرگان از توسکستان نیز به دلیل برف و کولاک رفت و آمد خودروها به کندی انجام می شد.
شاهرود از سه مسیر به استان گلستان راه دارد که یکی از آن ها مسیر شاهرود- آزادشهر با 120 کیلومتر فاصله است و رفت و آمد خوروها از مسیر اولنگ به استان گلستان ممنوع است.
7359/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.