به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی اصغر فضیلت روز چهارشنبه به خبرنگاران در سمنان اظهار داشت: ثبت نام هفدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از روز دهم دی 97 در استان سمنان همزمان با سراسر کشور و از طریق پایگاه اینترنتی www.quranedu.ir آغاز شده و علاقه مندان به شرکت در این آزمون تا روز پنجم بهمن فرصت ثبت دارند.
وی افزود: همه ساله آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با حضور شرکت کنندگان مختلف و در رده های سنی متفاوت برگزار می شود که امسال نیز با مشارکت وزارتخانه های فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش، سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌‌شود.
فضیلت گفت: در قالب این مشارکت، اجرای طرح بشارت در برنامه‌های آزمون مشترک دستگاه‌ های فوق نیز در دستور کار قرار گرفته است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان تصریح کرد: آزمون رشته ‌های الکترونیکی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه اول و دوم اسفند 97 و آزمون رشته‌ های کتبی نیز پنجشنبه نهم اسفند برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه روز های 11 تا 16 اسفند برای آزمون رشته‌ های شفاهی ویژه گروه سنی مقطع ابتدایی و پایین‌ تر و حافظان کل قبول شده در مرحله کتبی در نظر گرفته شده است، افزود: روزهای 18 تا 23 اسفند نیز آزمون رشته‌های شفاهی ویژه دانش آموزان تمامی مقاطع تحصیلی شرکت کننده در رشته حفظ جزء 30 قرآن کریم در مدارس استان سمنان همزمان با سراسر کشور برگزار می ‌شود.
به گزارش ایرنا، هفدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در 18 رشته شامل حفظ جزء 30 قرآن کریم در طرح بشارت 1452، حفظ جزء اول قرآن، حفظ سه جزء اول، حفظ پنج جزء اول، حفظ 10 جزء اول، حفظ 15 جزء اول، حفظ 20 جزء اول، حفظ کل قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم قرآن، تدبر در قرآن، تفسیر قرآن کریم، معارف و حفظ موضوعی قرآن، معارف و حفظ احادیث نهج‌البلاغه، مفاهیم صحیفه سجادیه، سبک زندگی و سیره معصومین(ع)، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم و روخوانی قرآن کریم در سراسر کشور از جمله استان سمنان برگزار می‌شود.
9891م/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.