به گزارش ایرنا، فرشاد زادخور شامگاه چهارشنبه در آیین تجلیل از خادمان برتر صنعت حمل و نقل ریلی استان سمنان، افزود: راه آهن شمال شرق حدود 66 درصد از راه آهن تهران- مشهد را شامل می شود.
زادخور با بیان اینکه راه آهن شمال شرق 541 کیلومتر و دو خط را پوشش می دهد، ادامه داد: 80 رام در شبانه روز قطار مسافری و 20 رام قطار باری در این مسیر تردد دارد که به مدد همکاران همگی با ایمنی و سلامت کامل به مقصد می رسند.
مدیرکل راه آهن شمال شرق(1) تصریح کرد: افتخار کارکنان این ناحیه از راه آهن این است که خادم زائران امام رضا(ع) هستند.
امام جمعه شاهرود نیز در این آیین با تبریک هفته حمل و نقل، گفت: اگر ریل، جاده، مسیر هوایی و دریایی به منزله رگ در بدن باشند، نیروی انسانی رانندگان به منزله خون در این رگ هستند.
حجت الاسلام عباس امینی افزود: مسوولان قبل از اینکه این عزیزان مطالباتشان را به زبان آورند می بایست به مشکلات آنها توجه کرده و به اندازه بضاعت آنها را اجابت کنند.
امام جمعه شاهرود با بیان اینکه کار ماموران در راه آهن بسیار سخت و دشوار است، ادامه داد: ما باید به فکر این قشر زحمتکش که در شبانه روز و تعطیلات کار می کنند تا چرخه حمل و نقل از کار نیفتد باشیم.
امینی تجلیل از پیشکسوتان را مفید خواند و استفاده از تجربیات آنها را امری لازم دانست و تاکید کرد: باید قدردان زحمت گذشتگان بوده و راه آنها را ادامه دهیم.
وی با اشاره به اینکه درآستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، افزود: از مدیران و مسوولان شهرستان شاهرود درخواست شده تا موفقیت های چهل ساله انقلاب را به صورت گزارش برای مردم تبیین کنند.
در این آیین برای اولین بار مراسم تحلیف و سوگندنامه لوکوموتیورانان پایه یک که به تازگی موفق به کسب گواهینامه شده اند و استادان آنها برگزار شد، لوکوموتیورانان توسط رییس راه آهن شمال شرق و جمعی از مسوولان سردوشی دریافت کردند و از آنها تجلیل شد.
در پایان این آیین، جمعی از کارکنان راه آهن شمال شرق(1)، بازنشستگان و تعدادی از خبرنگاران تقدیر شدند، سروش مولانا خبرنگار جمهوری اسلامی (ایرنا) استان سمنان در دفتر شاهرود نیز در این آیین تقدیر شد.
1023/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.