امیر خلیلی خواه روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: اولویت های سرمایه گذاری در استان سمنان بر اساس شناخت واقعی از ظرفیت ها هدفگذاری شود.
وی خاطرنشان کرد: پس از برگزاری اولین نشست سرمایه گذاری استان سمنان در سال 1395 حضور فعالان اقتصادی برای سرمایه گذاری در بخش های صنعتی، گردشگری و زیرساختی در اولویت قرار گرفت.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان با بیان اینکه اجرای طرح های اقتصادی در استان نیازمند اتخاذ دیدگاه های کارشناسی و اجرای طرح های مطالعاتی است، ادامه داد: تمامی دستگاه های اجرایی مهم ترین ظرفیت و نیازهای سرمایه گذاری استان را به فعالان اقتصادی معرفی کنند.
خلیلی خواه اضافه کرد: راه اندازی بنگاه های اقتصادی و واحدهای تولیدی و صنعتی در سمنان باید توجیه اقتصادی داشته باشد و دقت نظر در امر آمایش سرزمین مهم ترین رکن توسعه پایدار و متوازن در استان است.
وی تصریح کرد: فرمانداری های استان سمنان برای معرفی ظرفیت ها و اولویت بندی طرح های اقتصادی نقش غیرقابل انکاری دارند و با بیان دیدگاه های کارشناسی می توانند برای جذب سرمایه گذار در استان سمنان اقدام کنند.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان گفت: پیگیری روند اجرای تفاهم نامه های سرمایه گذاری در استان باید از سوی دستگاه های اجرایی مرتبط دنبال شود و با عملیاتی شدن این تفاهم نامه ها رونق اقتصادی در استان دوچندان می شود.
به گزارش ایرنا، در سفر 2 روزه کاروان تدبیر و امید در آذر سال جاری به سمنان بیش از 100 هزار میلیارد ریال تفاهم نامه برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصادی استان منعقد شد.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.