سردار محمد علیزاده روز دوشنبه در جمع هزاران بسیجی شهرستان دامغان به مناسبت پنجم آذرماه در سالن حمزه این شهر، گفت: بسیجی از خطر نمی ترسد بلکه خود را به خطر می اندازد که با شجاعت و دلیری دشمن را نابود کند.
راوی مرکز آموزش کوثر سپاه استان قم گفت: قدرت بسیج امروز کابوس دشمن است و نام بسیج لرزه بر اندام دشمنان می اندازد.
وی با بیان اینکه بسیج الهام گرفته از عاشورای حسینی و نماد غیرت، آزادگی، جوانمردی و شجاعت است، تاکید کرد: در جنگ آینده، بسیج و قدرت بسیجی به وجود آمده در منطقه، اسرائیل و استکبار را از صحنه روزگار محو می کند.
علیزاده تصریح کرد: به لطف خدا شجره طیبه بسیج، فرمول مستحکم عبور از همه مشکلات، چالش ها و بحران ها است و کشوری که از نعمت بسیج برخودار است هرگز شکست نمی خورد.
راوی مرکز آموزش کوثر سپاه استان قم افزود: دشمن با دیدن این بسیج قدرتمند بر خود می لرزد و می فهمد نمی تواند ایران و ایرانی را شکست دهد.
وی افزود: امام خامنه ای با پشتوانه قدرت و شوکت بسیجیان در برابر جهان کفر می ایستد و با عظمت اعلام می کند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و اعلام می کند که تا 20 سال آینده اثری از رژیم صیهونیستی نخواهد بود.
علیزاده تصریح کرد: در آینده ای نزدیک با استفاده از قدرت بسیج، منطقه اسلام را آرام آرام و با صلابت و قدرت از وجود مستکبران پاک خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: پیروزی سوریه، حزب الله و دیگر کشورهای جبهه مقاومت به برکت بسیج و حماسه ای است که از انقلاب اسلامی آموختند.
وی اضافه کرد: دشمن از قدرت نیروی هوایی، موشکی، زمینی و دریایی ایران اسلامی در هراس است و همه تلاش خود را برای نابودی می کند اما همواره شکست می خورد.
راوی مرکز آموزش کوثر سپاه استان قم گفت: شجره طیبه بسیج در عمق ایمان، باورها و احساس مردم شکل گرفت است و نهال کوچک بسیج که سال 58 غرس شد، امروز تبدیل به درخت تنومندی شده است که شاخه های آن همه عالم را فرا می گیرد.
شهرستان دامغان دارای 18 قشر، 105 پایگاه بسیج و 30 هزار بسیجی سازمان یافته است.
9856/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.