میثم قدس پور عصر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به این که همایش بین المللی سواد رسانه ای در روزهای ١٩ تا 22 آبان جاری در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، بیان کرد: در این همایش 13 استان از جمله سمنان، آمادگی خود را جهت برگزاری همایش به صورت استانی اعلام کردند.
وی ادامه داد: در همایش سواد رسانه ای استان سمنان مسوولان و استادان دانشگاهی ملی و استانی، فعالان فضای مجازی و تولیدکنندگان محتوا، دانشجویان رشته های فناوری اطلاعات و رسانه استان، معلمان پایه دهم درس سواد رسانه ای، معاونان پرورشی و فناوری اطلاعات و استارتاپ های برتر حضور دارند.
وی افزود: این همایش پنجشنبه 8 آذر ماه در تالار تئاتر شهر سمنان برگزار می شود.
مدیر مجتمع دیجیتال کومش سمنان هدف از برگزاری این همایش را افزایش مهارت ها در بهره برداری از فضای مجازی و رسانه ای و افزایش آگاهی های لازم در بهره برداری از فضای مجازی عنوان کرد.
وی با اشاره به اینکه در همایش بین المللی سواد رسانه ای شش مقاله از استان سمنان مورد پذیرش شد، گفت: سه مقاله از این شش مقاله مجوز ارایه در همایش را کسب کرد و مقاله های ارائه شده در همایش ملی در همایش استانی نیز ارائه خواهد شد.
وی محورهای اصلی همایش سواد رسانه ای را خانواده و فضای مجازی و افزایش سواد رسانه ای خانواده ها عنوان کرد و افزود: سه مقاله در پنل های خانواده و اخلاق و خانواده و آموزش توسط دانشگاهیان این استان ارائه شد.
در همایش بین المللی سواد رسانه ای که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، از مجتمع دیجیتال کومش استان سمنان به عنوان یکی از چهار دبیرخانه فعال و موفق همایش سواد رسانه ای در کشور تجلیل شد.
مجتمع دیجیتال کاسپین استان قزوین، استاد فرشچیان استان اصفهان و شهید باکری استان آذربایجان غربی ازدیگر مجتمع هایی بودند که در این همیش با اهداء تندیس همایش، تجلیل شدند.
7408/7342
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.