به گزارش ایرنا، سعید ناجی شامگاه سه شنبه در آیین اختتامیه المپیاد ورزشی کارکنان و اعضا جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در سالن هلال شهر سمنان افزود: موفقیت های جمعیت هلال احمر این نکته مهم را برجسته می کند که مردم به صورت دواطلبانه در توسعه این جمعیت نقش آفرینی کردند.
وی خاطرنشان کرد: باید نقش سازمان های مردم نهاد در پیشبرد بسیاری از امور جاری کشور پررنگ شود، با تکیه بر فرهنگ غنی دین اسلام و حضور حداکثری اقشار مردم، اکنون هلال احمر در اوج موفقیت قرار دارد.
ناجی ادامه داد: بخش هایی که مردم می تواند برای توسعه کشور به یکدیگر کمک کنند باید تقویت شود و هلال احمر با اتخاذ راهبرد کمک به هم نوعان کانون انتشار و ترویج انسانیت است.
ناجی اضافه کرد: در هنگام بروز حادثه داوطلبان و کارکنان جمعیت هلال احمر بدون در نظر گرفتن قومیت، دین، جناح و مذهب برای نجات جان انسان ها تلاش می کنند و این جمعیت با جانفشانی مورد تحسین همگان است.
سرپرست استانداری سمنان تصریح کرد: در زلزله سال گذشته استان کرمانشاه جمعیت هلال احمر با تخصص و توانمندی خدمات بسیار ارزشمندی را به زلزله زدگان ارائه کرد.
به گزارش ایرنا، در این المپیاد منطقه ای ورزشی، یک هزار و 700 نفر از کارکنان و داوطلبان جمعیت هلال احمر در 6 رشته ورزشی با یکدیگر به رقابت پرداختند و تیم های برتر به مسابقات کشوری راه یافتند.
در این آیین علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر کشور، احمد همتی نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، فرشاد پیوس کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران و دیگر مسئولان ارشد استان سمنان حضور داشتند.
پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر کشور به منظور افتتاح چند طرح عمرانی و شرکت در جشن اختتامیه المپیاد ورزشی و حضور در نشست شورای معاونین و هیات مدیره جمعیت هلال احمر طی 2 روز به استان سمنان سفر کرده است.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.