به گزارش خبرنگار ایرنا ، علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولان استانی و محلی لحظاتی پیش بر مزار جانباختگان زلزله روستای کوییک حسن حضور یافتند و با نثارشاخه گل و قرائت فاتحه یادشان را گرامی داشته و با خانواده های بازماندگان ابراز همدردی کردند.
قرار است رییس جمعیت هلال احمر کشور و استاندار کرمانشاه با حضور رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی 18 هزار و پانصدمین واحد مسکونی نیز برای زلزله زدگان افتتاح شود.
حضور در روستای کوییک و ستاد معین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مازندران و همچنین افتتاح نمادین واحدهای مسکونی و ابراز همدردی با بازماندگان زلزله غرب کرمانشاه از برنامه های سفر امروز مقامات کشوری و استانی به سرپل ذهاب و دیگر مناطق زلزله زده در سالگرد این حادثه تلخ است.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله و 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به 9 شهرستان و یک هزار و 932 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی های صورت گرفته 103 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.
سرپل ذهاب با بیش از 90 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه واقع شده است.
7399/3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.