حسن آل بویه روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: تحریم های اقتصادی آمریکا، تکان های مختصری به اقتصاد کشورمان در ماه های گذشته داد اما در استان سمنان این تحریم ها به تعطیلی واحدهای صنعتی و تولیدی منجر نشد.
وی خاطر نشان کرد: در ماه های گذشته تعدادی از بنگاه های اقتصادی استان سمنان به دلایل مختلفی از جمله تفاهم نداشتن در شراکت تعطیل شد اما موانع اقتصادی که ایالات متحده آمریکا علیه ملت ایران وضع کرد ،علت اصلی این تعطیلی ها نبوده است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سمنان ادامه داد: تحریم های اخیر در افزایش قیمت مواد اولیه و نوسان های قیمت ارز به کاهش تولید در واحدهای صنعتی استان منجر شد.
آل بویه اضافه کرد: در روزهای ابتدایی تحریم های آمریکا کالاهای تولیدی در انبار پُر شده بود اما بعد از مدتی تمامی این کالاها به فروش رفت.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سمنان تصریح کرد: دولت با تدبیر برای رفع مشکل نقدینگی واحدهای صنعتی استان سمنان در تلاش است و باید با اتحاد و همدلی برای خنثی سازی توطئه های دشمنان در تلاش باشیم.
استان سمنان یک منطقه ویژه اقتصادی، هشت ناحیه و 10 شهرک صنعتی با یک هزار و 200 واحد تولیدی دارد که 29 هزار نفر در این واحدها اشتغال دارند.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.