علیرضا رمضانپور روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در بازه 6 ماهه اول سال 97 بالغ بر 6 هزار بیمه شده تامین اجتماعی در 2 نوبت صبح و عصر به وسیله دندانپزشکان این مرکز ویزیت شدند و خدماتی شامل پرکردن، جرم گیری و کشیدن دندان دریافت کردند.
به گفته وی، آمار مراجعه بیماران به این واحد درمانی گواه بر ارایه خدمات مطلوب به بیمه شدگان تامین اجتماعی است و در نیمسال نخست امسال برای بهبود و تسهیل در خدمات رسانی به 75 درصد مراجعه کنندگان به بخش دندانپزشکی این درمانگاه به روش غیرحضوری نوبت دهی شده است.
وی اظهار داشت: درمانگاه تامین اجتماعی گرمسار در سه نوبت کاری فعال، علاوه بر واحد دندانپزشکی با ارائه خدماتی شامل ویزیت پزشک عمومی، مامایی و خدمات پاراکلینیکی از جمله آزمایشگاه و رادیولوژی و واحدهای تزریقات و داروخانه به بیمه شدگان تامین اجتماعی در شهرستان گرمسار خدمت رسانی می کند.
رمضانپور تصریح کرد: در مدت شش ماهه اول امسال بیش از 69 هزار بیمار به وسیله پزشکان عمومی ویزیت شدند و سه هزار و 800 بیمار نیز به واحد مامایی این درمانگاه مراجعه کردند.
وی ادامه داد: در بازه زمانی مذکور چهار هزار و 600 بیمار ازخدمات آزمایشگاه و در حدود سه هزار و 800 نفر نیز از خدمات واحد رادیولوژی این درمانگاه استفاده کردند.
رمضانپور، راه اندازی سامانه نوبت دهی برخط و کد دستوری با تلفن همراه در کنار نوبت دهی تلفنی را از جمله اقدام های شاخص در زمینه ارائه خدمات غیرحضوری به منظور ارتقای رضایتمندی بیمه شدگان عنوان کرد.
وی بیان کرد: تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی، رسیدگی و پیگیری درخواست ها، بررسی پیشنهاد و شکایت بیماران و مراجعه کنندگان، راهکار ارتقای کیفیت خدمات است، و این مرکز درمانی این راهبرد را به منظور ارتقای خدمات سرلوحه کار خود قرار داده است.
رئیس درمانگاه تامین اجتماعی گرمسار گفت: این مرکز درمانی به دلیل ارائه خدمات باکیفیت و مبتنی بر اصول و استانداردهای بهداشتی، گواهینامه مدیریت کیفیت ایزو 2015 را دریافت کرده است.
گرمسار غربی ترین شهرستان استان سمنان و دارای وسعت پنج هزار و 182 کیلومتر مربع و جمعیتی حدود 70 هزار نفر است.
7342/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.