به گزارش ایرنا، شهید امینیان فرزند عبدالحمید در اسفند ماه سال1338 در شهرستان دامغان در خانواده ای مذهبی و متدین چشم به جهان گشود.
وی علاقه زیادی به کسب علم و دانش داشت و از همان دوران ابتدایی ازشاگردان ممتاز مدرسه بود و تحصیلات خود را تا مقطع کاردانی در رشته مهندسی صنایع اتومبیل ادامه داد.
این شهید بزرگوار در خوش اخلاقی و مهربانی شهره بود و به گفته هم رزمانش اخلاقش به گونه ای بود که کسی نمی توانست از او انتقاد کند.
شهید امینیان در سال 1361 با عضویت در جهاد سازندگی، نقش مهمی در محورهای عملیاتی و خط مقدم جبهه داشت و با خلوص نیت و بدون چشم داشتی ارایه خدمت می کرد.
وی به عنوان جانشین فرمانده عملیات مهندسی رزمی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) در عملیات پیروزمندانه طریق القدس، بدر، قادر 1و2 ، والفجر 9 حضور فعال داشت و زیباترین حماسه های مهندسی رزمی را طراحی می کرد.
وی در بخشی از وصیت نامه اش گفته است: همواره پس از تحمل هرسختی آسانی است و در زمان مصیبت و گرفتاری به خدا پناه ببرید و تقوا پیشه کنید که خدا صابران را دوست دارد.
این شهید والا مقام پس از 40 ماه و 12 روز خدمت صادقانه به نظام جمهوری اسلامی ایران درجبهه های نبرد حق علیه باطل سرانجام در منطقه عملیاتی والفجر9 بر اثر انفجار مین هر2 دست و پایش قطع شد و به ندای حق لبیک گفت و به دیدار معبودش شتافت.
پیکر این شهید جلیل القدر در گلزار شهدای شهرستان دامغان به خاک سپرده شده است.
7342/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.