به گزارش ایرنا، علی اصغر مجد روز یکشنبه در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی 13 آبان ضمن گرامیداشت روز دانش آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی ابراز داشت: این روز بزرگ یادآور مبارزه ها و درگیری مردم با استکبار و استبداد جهانی است که امروز آمریکای جنایتکار، پرچم استکبار را در دست دارد.
فرماندار دامغان اضافه کرد: انقلاب اسلامی ما در مسیر نهضت حسینی قرار دارد و در جهت اهداف متعالی اسلام به سرعت در حال پیشرفت است.
وی تصریح کرد: پیام 13 آبان امسال، پیام ایستادگی و مقاومت در برابر تهدید دشمنان به ویژه آمریکای مستبد است.
وی با اشاره به سخنان سخیف ترامپ و دولت آمریکا در تحریم علیه ایران گفت: آمریکا برای برنامه ریزی تحریم ها در 13 آبان به منظور اعمال فشارهای اقتصادی به مردم اقدام کرده که این اقدام پوچ، هرگز به سرانجام نخواهد رسید.
وی افزود: آمریکا هرگز قابل اعتماد نبوده است که با عدم پای بندی به قراردادهای بین المللی این موضوع را اثبات کرده است.
مجد به افزایش وحدت، انسجام و برادری بین مردم و تلاش برای حفظ ارزش ها اشاره کرد و گفت: امروز شاهدیم علیرغم همه تلاش ها و استفاده از توان دیپلماسی آمریکا در فشار علیه ایران، این حرکت با موضع قدرت ایران، همواره به شکست خواهد انجامید.
وی افزود: قدرت آمریکا روز به روز در حال افول است و این کشور جایگاه دیپلماسی خود را از دست داده و در مقابل ایران به جایگاه جهانی خود بیش از گذشته دست پیدا کرده است.
فرماندار دامغان ضمن تقدیر از مردم این شهرستان برای حضور حداکثری در راهپیمایی امروز افزود: با این حضور، روحیه استکبارستیزی مردم به رخ جهانیان کشیده شده است و دشمنان ایران نیز با رصد ماهواره ای بازتاب این حضور را از طریق رسانه های تبلیغی خود مشاهده خواهند کرد.
مردم شهر دامغان در یوم الله 13 آبان با حضور خود در صحنه با شعار مرگ بر استکبار و برافراشتن پلاکاردهایی با آرمان های انقلاب تجدید میثاق کردند.
این راهپیمایی از میدان شهدای شهر دامغان آغاز و در محل مصلی امام خمینی (ره) با سخنرانی فرماندار و قرائت قطعنامه به پایان رسید.
9856/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.