غلامرضا کاتب روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: نوسان قیمت ارز و کُندی در واردات کالا یکی از چالش های اساسی واحدهای صنعتی و تولیدی کشور است که باید وزارت صنعت، معدن و تجارت و دستگاه دیپلماسی کشور با هماهنگی برای رفع این چالش اقدام کنند.
وی خاطرنشان کرد: اکنون بنگاه های اقتصادی کشور در جابجایی وجه، مشکل انتقال دارند که به دلیل نوسان قیمت ارز بسیاری از صاحبان واحدهای تولیدی در خرید کالای اولیه تولید، سردرگم هستند.
نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون سامانه انتقال وجه از سوی ایران با کشور چین و اتحادیه اروپایی در حال فعالیت است که با اجرای این طرح، بخش قابل توجهی از مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی کشور برطرف می شود.
کاتب تصریح کرد: اکنون وزارت صنعت، معدن و تجارت درصدد ارائه بسته حمایتی از بنگاه های اقتصادی در کشور است که امیدواریم این بسته، موانع تولید در بخش صنعت را کاهش دهد.
نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان نخبه و کاردانی در بخش صنعت کشور فعالیت دارند که امیدواریم با دقت نظر و همدلی در این شرایط حساس ،مشکلات بنگاه های اقتصادی کشور را یکی پس از دیگر برطرف شود.
در استان سمنان 2 هزار و 10 واحد صنعتی و تولیدی فعال است.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.