به گزارش ایرنا، رئیس هیات فوتبال شهرستان دیر استان بوشهر گفت: کمبود زمین چمن ورزشی بزرگترین مشکل ورزش فوتبال در این شهر است که مسئولان باید به این ورزش توجه داشته باشند.
احمد صحافی زاده در جریان بازدید نماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی از استادیوم ورزشی شهر دیر افزود: یکی از مشکلات ورزش فوتبال در این شهر این است که تنها یک زمین چمن طبیعی برای فوتبال وجود دارد.
وی افزود: با توجه به هزینه زیاد نگهداری و مصرف بالای آب چمن طبیعی باید برای این زمین از چمن مصنوعی استفاده کرد و یک زمین اختصاصی دیگری در این شهر ساخته شود.
رئیس هیات فوتبال شهرستان دیر اظهارداشت: نورافکن های زمین فوتبال مناسب نیست و سکوهای تماشاچی مخروبه شده و چهره زشتی به خود گرفته است.
وی افزود: در زمان حاضر 10 نماینده از این شهرستان در زیرگروه، لیگ برتر در استان حضور دارند که امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده و حمایت مسئولان از ورزش شهرستان در سال های آینده، شاهد پیشرفت این ورزش در شهرستان و استان باشیم.
رئیس هیات دو و میدانی شهرستان دیر گفت: پیست دو ومیدانی موجود در کنار زمین فوتبال شهر است که شان ورزشکاران این شهرستان نیست و مسئولان باید برای آن فکری کنند.
سید علی حسینی با اشاره به حضور تیم دو و میدانی این شهرستان به مرحله کشوری، افزود: مسئولان شهرستان و استان باید برای ورزش امکانات بیشتری در نظر بگیرند تا ورزشکاران برای ادامه ورزش ترغیب و تشویق شوند.
وی اظهارداشت: محل پرتاب نیزه و چاله ایمنی ندارد و ورزشکاران با مشکل و خطرهای جانی روبرو هستند و در زمان حاضر به دلیل نبود امکانات ورزشی حسین معروف مقام آور دوم کشوری از این شهرستان در پرش سه گام در شهر بوشهر تمرین می کند.
رئیس هیات ووشو شهرستان دیر گفت: فضای سالن ووشو اندک و ووشکاران با مشکل تمرین روبرو هستند و نیاز است که یک سالن اختصاصی برای تمرین ووشو احداث شود.
جلال دیری پور افزود: کمبود تجهیزات و امکانات ورزش ووشو مشکل ساز شده و نیاز است که این تجهیزات افزایش یابد.
وی گفت: ووشوکاران این شهرستان هرسال در مسابقات کشوری و بین المللی حضوری فعال دارند و امسال نیز نماینده استان بوشهر از شهرستان دیر در مسابقات بین المللی در چین حضور پیدامی کند.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دیر گفت: در کمیته برنامه ریزی شهرستان هشت میلیارد ریال برای احداث چمن مصنوعی شهر دیر مصوب شده است.
جلیل پولادی افزود: با توجه به وجود استعدادهای موجود و خیل عظیم علاقمندان به ورزش و حضور ورزشکاران این شهرستان در میدان ملی در رشته ورزشی دو ومیدانی احداث پیست تارتان ضروری است.
وی در ارتباط با ورزش ووشو در این شهرستان گفت: با توجه به نتایج خوب این رشته ورزشی در صحنه های ملی و بین المللی و مدال آوری ورزشکاران احداث سالن چند منظوره 2 هزارنفری برای این شهرستان مهم است.
نماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: در شهرستان دیر زیرساخت های ورزشی وجود دارد اما بازسازی و تامین امکانات و تجهیزات ورزشی مورد نیاز است.
سکینه الماسی افزود: هیاتهای ورزشی در این شهرستان فعال و نیروهای کاری زبده و پرتلاش پای کار هستند و نیاز است که مسئولان استان تجهیزات ورزشی در اختیار این هیاتها قرار دهند.
وی گفت: اگر همه مسئولان از ورزش حمایت جدی داشته باشند ورزش در شهرستان ها تقویت می شود.
شهرستان دیر در فاصله 200 کیلومتری جنوب استان بوشهر قراردارد.
7207/6043**
خبرنگار: عباس بحرانی** انتشاردهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.