به گزارش ایرنا، علی اصغر جمعه ای روز شنبه در نشست گفتگوی دولت با بخش خصوصی در سالن جلسات اتاق بازرگانی سمنان افزود: واحدهای تولیدی ایران تنها در پایتخت مستقر نشدند و باید دولت تدبیر وامید برنامه های جامعی را برای رفع مشکلات بنگاه های کوچک و متوسط نقاط مختلف کشور داشته باشد.
وی خاطر نشان کرد: دولت برای رفع فوری مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی کشور باید به مسئولان استانی تنفیذ اختیار کند و پیگیری رفع مشکلات بخش های مختلف صنایع در پایتخت به مراتب دشوارتر از نهادهای اجرایی استان ها است.
جمعه ای تصریح کرد: اتاق بازرگانی برای رفع مشکل بیکاری در جامعه در کنار دولت است اما رویکردهای جزیره ای بعضی از نهادهای اجرایی مانع توسعه اقتصادی در کشور می شود.
رئیس اتاق بازرگانی سمنان ادامه داد: دولت برای اجرای برنامه ششم توسعه در بخش کشاورزی و رفع موانع تولید باید راهکار داشته باشد و با برنامه ریزی و هماهنگی می توان برای توسعه اقتصادی در کشور گام برداشت.
به گزارش ایرنا، در این نشست سید شهاب الدین چاوشی استاندارسمنان، حیدرآسیابی دادستان عمومی و انقلاب مرکز سمنان، حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری و جمعی از مدیران ارشد و فعالان اقتصادی استان حضور داشتند.
در استان سمنان 2 هزار و 10 واحد صنعتی و تولیدی فعال است.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.