به گزارش خبرنگار ایرنا اسماعیل تبادار، در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان، با بیان اینکه فارس رتبه دوم در حوزه رونق فضای کسب و کار در کشور را به دست آورده، افزود: این موفقیت نشان دهنده تلاش هماهنگ و قابل توجه در همه ارکان استان به ویژه در بخش خصوصی است.
وی بیان داشت: رویکرد مدیران این استان رفع موانع بخش خصوصی است تا بر اساس چارچوب های قانونی شاهد رونق هرچه بیشتر اقتصادی در فارس باشیم.
تبادار ادامه داد: امیدواریم با رونق فضای کسب و کار، جامعه و حتی خانواده ها به صورت ملموس شاهد کاهش میزان بیکاری و اشتغال به کار جوانان باشند.
وی اضافه کرد: با همکاری دستگاه های دولتی طرح های زیادی برای اجرا به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.
استاندار فارس با اشاره به اینکه بحران های جهانی باید ما را هوشیارتر کند،گفت: فشارهای بین المللی هرگز نباید باعث ناامیدی شود زیرا ما بحران های بزرگ تر را پشت سر گذاشته ایم و در شرایط کنونی نیز زمینه های زیادی برای رونق فعالیت های اقتصادی به ویژه در زمینه توسعه صادرات غیرنفتی وجود دارد که باید از آنها به بهترین شکل بهره گیریم.
تبادار با بیان اینکه بانک های استان افزون بر تسهیلات تکلیفی باید در زمینه تامین مالی طرح های بزرگ نیز مشارکت داشته باشند، افزود: خوشبختانه بانک ها در این زمینه فعالیت های خوبی را آغاز کرده اند و چند طرح بزرگ ملی توسط بانک ها در استان فارس تامین اعتبار خواهد شد.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.