استاندار البرز با اشاره به نیاز 53 هزار اشتغالزایی در البرز، گفت: تلاش می‌کنیم نرخ 10 درصدی بیکاری را در استان، حفظ کنیم بنابراین در انتظار تدابیر راهگشا در تسهیل و رفع موانع تولید هستیم.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی امروز در مراسم روز صنعت و معدن در استان ضمن تبریک روز صنعت و معدن به فعالان این عرصه افزود: وضعیت استان در حوزه شرایط حضور صنایع فعال و سرمایه‌گذار داخلی و خارجی بسیار خوب است.

وی ادامه داد: البرز درباره رونق تولید در جایگاه‌های برتر کشور قرار دارد و همچنین در حوزه ایجاد فضای کسب و کار 21 پله صعود داشتیم که با تلاش و همراهی صنعتگران پویا و دلسوز محقق شده است.

نجفی گفت: امسال شرایط سختی داریم و دشمن درصدد ایجاد اختلال در اقتصاد کشور است و البرز که صنایع بزرگی را در دل خود جای داده نیاز به اتخاذ تدابیر ملی دارد.

وی افزود: امسال استان البرز نیازمند بیش از 53 هزار شغل است که نرخ بیکاری را در 10 درصد حفظ کند بنابراین در انتظار تدابیر راهگشا در تسهیل و رفع موانع تولید هستیم.

استاندار البرز با بیان اینکه باید دست صنعتگران و تولیدکنندگان را بوسید و یاری رسان آنها بود اضافه کرد: فضای همدلی و همکاری در استان بین دولت و بخش خصوصی محقق شده و در سایه وحدت نگاه به تصمیمات گره گشای دولت داریم.

وی گفت: برای حمایت از کالای ایرانی فرصت فراهم است و از سوی دیگر برای تامین مواد اولیه طبق وعده دولت تولیدکنندگان با مشکل مواجه نخواهند شد.

نجفی با بیان اینکه ما دنبال اشتغال هستیم و اگر مشکلات البرز حل شود در کشور تاثیر بسزایی خواهد داشت، افزود: البرز به دلیل مهاجرت و حاشیه‌نشینی بسیار آسیب‌پذیر است بنابراین باید دولت نگاه ویژه‌ای به این بخش داشته باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.