آیت الله سید محمد شاهچراغی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: فقر و نداری می تواند مهم ترین عامل افزایش نا به سامانی های اجتماعی در کشور باشد و مسوولان امر تا می توانند برای افزایش اشتغال در کشور تلاش کنند.
وی خاطر نشان کرد: دولت طرحی به نام ریشه کنی فقر مطلق در کشور را در لایحه بودجه 97 گنجاند که امیدواریم تا پایان سال این امر محقق شود.
امام جمعه سمنان ادامه داد: افزایش نشاط اجتماعی و رفع گرفتاری های مردم به رونق کسب و کار در بازار وابسته است و نهادهای اجرایی به هیچ عنوان حمایت از بخش خصوصی را فراموش نکنند.
نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: حمایت از بخش خصوصی و فعالان اقتصادی باید در دستور کار دولت باشد و با رفع گرفتاری های واحدهای تولیدی می توان گامی اساسی برای افزایش اشتغال در کشور برداشت.
آیت الله شاهچراغی اضافه کرد: منویات رهبر معظم انقلاب در بحث اقتصاد مقاومتی باعث خنثی سازی توطئه دشمنان نظام می شود و مسوولان امر برای اجرای این طرح مهم اقتصادی در کشور هم قسم باشند.
وی گفت: زیرساخت لازم برای سرمایه گذاری بخش خصوصی باید به معنی واقعی در استان سمنان فراهم باشد و با رفع موانع تولید، شاهد گام های اساسی برای اشتغالزایی در سمنان خواهیم بود.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.