به گزارش ایرنا، سید شهاب الدین چاوشی روز شنبه در نشست گفتگوی دولت با بخش خصوصی در سالن جلسات اتاق بازرگانی سمنان افزود: برای اجتماع پذیری و توسعه اقتصادی متوازن در جامعه راهی جز قانون پذیری وجود ندارد اما اجرای قانون نباید زندگی فعالان اقتصادی و اقشار مردم را مختل کند.
وی خاطر نشان کرد: برای عبور از مشکلات اقتصادی در جامعه باید دولت چابک شود و اجرای قانون نباید منجر به قدرت نمایی و اعمال تفکر جزیره ای شود.
استاندار سمنان ادامه داد: مدیران دستگاه های اجرایی برای کمک به فعالان اقتصادی خطر پذیر تر شوند و از انجام اقدام های انفعالی در این مقطع حساس دوری کنند.
چاوشی تصریح کرد: سران قوا برای رفع مشکلات اقتصادی در کشور تلاش می کنند و دشمن اکنون برای اعمال فشارهای اقتصادی علیه ملت ایران برنامه دارد.
وی اضافه کرد: سرعت در تصمیم گیری برای موانع تولید و توسعه اقتصادی در کشور باید افزایش یابد و کمیته ای برای بررسی مشکلات موانع تولید به ریاست محمد همتیان مشاور ارشد استان سمنان در اتاق بازرگانی این استان تشکیل شود.
استاندار سمنان گفت: دولت برای حل بسیاری از مشکلات اقتصادی راهی جز تنفیذ اختیار به استان ها را ندارد و باید با اتخاذ رویکردهای هماهنگ و همکاری بخش خصوصی از این مشکلات عبور کنیم.
چاوشی تصریح کرد: تصمیم های نسنجیده و جزیره ای، بخش خصوصی را برای اجرای طرح های اقتصادی و فعالیت در بخش های مختلف سرمایه گذاری نا امید می کند.
وی افزود: اکنون در بدترین شرایط اقتصادی با لجبازی بعضی از نمایندگان مجلس، سه ماه کشور از وزیر اقتصاد و دارایی بی بهره است.
استاندار سمنان گفت: در بخش های مختلف اقتصادی اگر تصمیم هایی از سوی مسئولان کشور گرفته می شود باید به مسئولان استانی اطلاع رسانی شود چرا که استانداران توانایی رفع بسیاری از مشکلات محل خدمت خود را دارند.
به گزارش ایرنا، در این نشست حیدر آسیابی دادستان عمومی و انقلاب مرکز سمنان، حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری، علی اصغر جمعه ای رئیس اتاق بازرگانی سمنان و جمعی از مدیران ارشد و فعالان اقتصادی استان حضور داشتند.
در استان سمنان 2 هزار و 10 واحد صنعتی و تولیدی فعال است.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.