به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر، افزود: مسوولان نباید از بیان شفاف مسایل با مردم امتناع و رازها را از مردم پنهان کنند.
وی ادامه داد: مسوولان باید به صورت شفاف و با صراحت نتیجه برخورد با مفسدان اقتصادی و بررسی حقوق های نجومی را به مردم اعلام کنند.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان اظهار داشت: مردم باید در جریان همه ی امور به جز اسرار نظامی و امنیتی قرار گیرند.
شاهچراغی گفت : نبود صراحت و شفافیت زمینه بدبین شدن مردم را فراهم می کند.
وی به سالروز شهادت محمد حسین فهمیده و روز نوجوان و بسیج دانش آموزی اشاره کرده و خاطر نشان نمود: سرمایه هر کشوری دانش آموزان، نوجوان و جوانان هستند .
خطیب جمعه سمنان یادآور شد: سرمایه های کشور نیازمند تعلیم و تربیت هستند ، ضروریست آموزش و پرورش آموزش اعتقاد و اخلاق سالم و دانش مفید را در برنامه ریزی های خود مدنظر قرار دهد.
امام جمعه سمنان به کشته شدن خبرنگار عربستانی در کنسولگری این کشور در استانبول هم اشاره کرد و گفت: کسانی که دم از حقوق بشر می زنند در برابر کشته شدن هزاران یمنی به دست آل سعودی سکوت پیشه کرده اند.
وی اضافه کرد: مردم یمن با گرسنگی دست و پنجه نرم می کنند و کودکان بی گناه از گرسنگی کشته می شوند اما سازمان های حقوق بشری اقدامی انجام نمی دهد.
شاهچراغی راهپیمایی با شکوه اربعین را بی نظیر عنوان کرد و افزود: برگزاری چنین راهپیمایی عظیم و با کیفیتی مدیون خون شهدای مدافع حرم است که منطقه را از وجود داعش پاک و امنیت را برقرار کرده است.
7342/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.