حیدرآسیابی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: بانک های عامل نباید برای دریافت معوقات بانکی، در روند توقیف دارایی واحدهای صنعتی و تولیدی شتاب کنند و باید با اتخاذ تدابیر راهبردی، فرصت برای بازپرداخت فراهم شود.
وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش مسئولان نظام جلوگیری از تعطیلی واحدهای صنعتی و تولیدی است و عملکرد دستگاه های اجرایی در دریافت مطالبات شان نباید به کاهش تولیدی داخلی منجر شود.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز سمنان اضافه کرد: برای توسعه اقتصادی و افزایش اشتغال در کشور باید اتحاد و همدلی در بین مسئولان در اولویت قرار گیرد و برای افزایش آمار اشتغال باید آحاد مردم و دولتمردان در تلاش باشند.
آسیابی ادامه داد: باید قوانین دست وپاگیر که مغایر با رویکرد اقتصاد مقاومتی است، حذف شود و مجلس در این بخش باید برای اصلاح یا حذف قوانین مزاحم به کمک دولت بیاید.
وی اضافه کرد: باید تعداد واحدهای صنعتی و تولیدی فعال استان سمنان را با تلاش و همفکری نهادهای مسئول حفظ کرد زیرا تعطیلی واحدهای صنعتی به بیکاری و بزهکاری های اجتماعی دامن می زند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز سمنان گفت: توجه به اقتصاد مقاومتی و اصل درون زایی اقتصاد در کشور زمینه خودکفایی در تولید کالا و منجر به افزایش اشتغال می شود.
در استان سمنان 702 هزار نفری سمنان 2 هزار و 10 واحد صنعتی و تولیدی فعال است.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.