خسرو فرحی روز پنجشنبه در حاشیه معارفه مدیر جدید شعب پست بانک استان سمنان در گفت و گو با ایرنا افزود: بیشترین متقاضیان دریافت تسهیلات از این بانک شامل اپراتورها، شرکت های تامین کننده اینترنت و همچنین کسب و کارهای کوچک در عرصه فناوری اطلاعات می شود.
وی بیان داشت: فعالان حوزه های نرم افزاری و سخت افزاری می توانند نیازهای مالی خود را از طریق این بانک تامین کنند.
مدیرعامل پست‌ بانک‌ ایران اظهار داشت: تامین منابع مالی با پرداخت تسهیلات به فعالان اقتصادی در حوزه های فناوری اطلاعات و ارتباطات و شرکت‌ های دانش‌ بنیان فرصت خوبی برای توسعه اشتغال و تولید است.
فرحی به نحوه فعالیت باجه‌ های بانکی اشاره و تصریح کرد: از مجموع هشت هزار و 200 باجه بانکی فعال پست بانک در کشور، 6 هزار و 400 باجه در روستاها به صورت آنلاین خدمات بانکی همسان به روستاییان ارایه می دهند.

** چهار باجه خدمات بانکی روستایی در استان سمنان دایر شد
مدیرعامل پست بانک ایران خاطر نشان کرد: اولویت توسعه این بانک در روستاها و شهرهای زیر 10 هزار نفر جمعیت واقع در مناطق مرزی و مناطق عشایری است و در مناطقی که توجیه برای این مهم وجود داشته باشد این بانک با کسب مجوز از بانک مرکزی شروع به فعالیت می کند.
به گفته وی، در راستای تسهیل استفاده از خدمات بانکی در روستاها در ماه گذشته چهار باجه خدمات بانکی پست بانک در روستاهای استان سمنان دایر شد.
فرحی ادامه داد: فعال شدن باجه خدمات پستی این بانک در روستاها در راستای رعایت حقوق شهروندی و دسترسی همه روستاییان به خدمات بانکی در کشور است.

** بیش از 5 هزار میلیارد ریال تسهیلات توسعه اشتغال روستایی پرداخت شد
مدیرعامل پست بانک ایران در ادامه ابراز داشت: تاکنون بالغ بر 9 هزار میلیارد ریال در زمینه توسعه اشتغال روستایی در این بانک انعقاد قرار داد شده است که پنج هزار میلیارد و 700 میلیون ریال در این بخش به منظور ایجاد شغل و یا تثبت آن در روستاها پرداخت شد.
وی یادآور شد: در مجموع با پرداخت این تسهیلات بالغ بر 57 هزار شغل ایجاد و تثبیت می شود.
سید ابوالحسن موسوی امروز در آیینی به عنوان مدیر جدید شعب پست بانک استان سمنان معرفی و از خدمات شعبانعلی رجبی به عنوان مدیر سابق تجلیل شد.
پیگیری و تبادل نظر در خصوص طرح های اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی در روستاها از دیگر برنامه های سفر مدیرعامل پست بانک ایران به استان سمنان است.
به گزارش ایرنا، پست بانک با در اختیار داشتن هشت هزار و 200 باجه در سراسر کشور یکی از گسترده ترین شبکه های نظام بانکی را در اختیار دارد.
پست بانک در استان سمنان 5 شعبه و 62 باجه خدمات بانکی شهری و روستایی دارد که از این تعداد، 46 باجه خدمات بانکی در روستاها و 16 باجه نیز در شهرها فعالیت دارند.
9891/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.