به گزارش ایرنا، علی اصغر مجد روز پنجشنبه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و اداری شهرستان دامغان و آیین گلباران گلزار شهدای این شهر افزود: سخنان رئیس جمهوری عزت ایران را نشان داد و همه شاهد بودیم ترامپ علیرغم تمامی ادعاهای خود، مورد تمسخر قرار گرفت و این نشان داد دنیا به او و کشورش می خندد.
فرماندار دامغان به حادثه تروریستی 31 شهریور ماه در اهواز اشاره کرد و گفت: در این حادثه تروریستی عده ای از نیروهای انقلابی و خانواده های بی گناه به شهادت رسیده و مجروح شدند که این حادثه نشان می دهد دشمن تحمل اقتدار جمهوری اسلامی را نداشته و اتحاد و سربلندی ما همچون خاری بر چشم آنان است.
وی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: در 31 شهریور ماه، جنگ بر ملت ایران تحمیل شد که با پیش بینی تمامی کارشناسان دنیا با توجه به شرایط ابتدای انقلاب و نبود سامان نیروهای نظامی، ایران بیش از سه روز دوام نمی آورد که دفاع جانانه و جنگ مقتدرانه ما تمامی محاسبات دنیا را به هم ریخت.
مجد افزود: ایران اسلامی با انجام بیش از 200 عملیات جنگی،حتی یک وجب از خاک خود را به دشمن نداد و کشور عراق در اوج ذلت، آتش بس را پذیرفت.
وی هشت سال جنگ تحمیلی را جنگ بین ایران و تمامی مزدوران جهان دانست و گفت: استقامت و پایداری تمام رزمندگان موجب شد که ایران توفیقات بین المللی زیادی در جهان کسب کند که تثبیت اقتدار جمهوری اسلامی ایران از این جمله بود.
مجد اضافه کرد: قطعنامه 598 بر عظمت و حقانیت جمهوری اسلامی ایران افزود و از آن پس رشد روابط سیاسی و دیپلماسی، گسترش دین اسلام در جهان و ایجاد خودباوری در کشور افزایش یافت.
وی افزود: امروز به برکت جمهوری اسلامی، در عرصه های مختلف به ویژه حوزه نظامی و موشکی به پیشرفت های زیادی نائل شده ایم.
فرماندار دامغان خاطر نشان کرد: امروز کشور ما در جنگ اقتصادی قرار دارد که باید هم چنان با همان روحیه انقلابی و خودباوری بر دشمنان خود پیروز شویم و آنان را از رسیدن به اهدافشان ناکام بگذاریم.
فرمانده سپاه ناحیه دامغان نیز گفت: آرمان های 40 ساله انقلاب، برای همه ما درس است که باید همه از این آرمان ها در جهت پیشرفت کشور استفاده کنیم.
سرهنگ محمد خوشقدم اضافه کرد: علت گرامیداشت هفته دفاع مقدس این است که نشان دهیم هم چنان پشتیبان نظام و انقلاب هستیم.
فرمانده سپاه ناحیه دامغان تصریح کرد: در جنگ گره های بزرگی وجود داشت که با کار جهادی و انقلابی باز شد و اکنون باید در کنار کارهای جهادی، مدیریت جهادی نیز سرلوحه کار همگان باشد.
در هفته دفاع مقدس امسال قریب به 100 برنامه در سطح پایگاه ها، حوزه ها و کانون‌های بسیج اقشار سپاه شهرستان دامغان اجرا می شود.
شهرستان دامغان 630 شهید، یک هزار و 600 جانباز و 33 آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده و سه شهید تقدیم جبهه مقاومت در سوریه کرده است.
در دوران دفاع مقدس 16هزار رزمنده و بسیجی دامغانی در بیش از 20 عملیات بزرگ و کوچک حضور داشتند.
9856/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.