سرهنگ علی خالقیان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دشمن در پی بزرگ نمایی مشکلات و ایجاد نافرمانی مدنی در کشور است و ملت باید با هوشیاری و بصیرت خود مراقب دسیسه های دشمن باشد.
وی با اشاره به نقش مهم رسانه در تبیین افکار عمومی تاکید کرد : رسانه ها برای آگاه سازی و روشنگری اذهان عمومی نسبت به برکات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی تلاش مضاعف داشته باشند.
وی، از دوران دفع مقدس به عنوان طولانی ترین جنگ یاد کرد و ادامه داد: مقاومت و ایستادگی ملت غیور ایران جنگ تحمیلی را به نتیجه رساند.
معاون اجرایی سپاه قائم (عج)استان سمنان، تصریح کرد: بیش از 380 عنوان برنامه با همکاری سپاه و بسیج استان سمنان در هفته دفاع مقدس در سراسر استان پیش بینی شده است که 40 برنامه شاخص محسوب می شود.
وی، اعزام بیش از 140 گروه جهادی به مناطق محروم، حاشیه شهرها و محلات مختلف به منظور رفع مشکلات مردم و برگرازی همایش زنان ایثارگر استان سمنان با عنوان شیرزنان کویر برای نخستین بار را از برنامه های محوری هفته دفاع مقدس برشمرد.
خالقیان بیان کرد: تجمع بزرگ 22 هزار نفری مردمی با عنوان عاشورائیان حسینی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته است که در مرکز استان برگزار می‌شود.
خالقیان اظهار داشت: ایجاد رزمگاه فرهنگی در بوستان کوهستان و بازخوانی عملیات مرصاد و کربلای هشت که رزمندگان استان سمنان نقش مهمی در آن داشتند از دیگر برنامه‌های شاخص این هفته است.
معاون اجرایی سپاه قائم(عج) استان سمنان یادآورشد: 40 کاروان فرهنگی دفاع مقدس به مناسبت 40 سالگی انقلاب در این هفته راه‌ اندازی می ‌شود.
وی ادامه داد: این کاروان‌ها به مدرسه ها، مسجدها و محله ها اعزام شده و با خاطره‌گویی یاد و خاطرات هشت سال دفاع مقدس را تداعی می‌کنند.
به گزارش ایرنا، روز 31 شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.
استان سمنان سه هزار شهید و بیش از هفت هزار و 500 جانباز تقدیم نظام اسلامی کرده است.
7342/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.