به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله مصطفی علما روز شنبه در مراسم‌ رژه نیروهای مسلح استان کرمانشاه در کمربندی امام ‌خمینی (ع) کرمانشاه اظهار داشت: در هیچ‌ تحلیل و سخنرانی نمی توان دفاع مقدس را نادیده گرفت و سخن از آن به میان نیاورد.
وی افزود: دفاع مقدس یک ‌امر حیاتی بود که به نظام جمهوری اسلامی زندگی و به تمام کشورهای اسلامی معنی بخشید.
نمانیده ولی فقیه در استان کرمانشاه عنوان کرد: دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران‌ برای تمام جهان الگو شد و معنای واقعی دفاع از کشور را به دنیا معرفی کرد.
آیت الله علما ادامه داد: شاید اگر آمریکا و صدامیان می دانستند که نتیجه جنگ ایران و عراق چه می شود هرگز وارد این‌ نبرد نمی شدند.
وی تاکید کرد: حزب الله، حشد الشعبی، حماس، انصار الله، زینبیون، فاطمیون و حیدریون متولد دفاع مقدس ایران اسلامی هستند که به اسکتبار جهانی و تکفیری ها درس بزرگی دادند.
امام ‌جمعه کرمانشاه افزود: اگر این گروه ها نبودند دنیا امروز خاموش بود و امریکا و اسکتبار جهانی به حرکت خود ادامه می داد.
آیت الله علما با اشاره به خسارت های جنگ تحمیلی گفت: عزیزانی در این ‌جنگ پر پر شدند، خسارت هایی وارد شد اما برکات جنگ تحمیلی تمام دنیا را در برگرفته است.
وی یادآور شد: امروز کشور ما روی اقیانوس موشک قرار دارد و کاری از امریکا در مقابل این قدرت ایران اسلامی ساخته نیست.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ، بسیج 20 میلیونی را متولد نگاه پیر جماران و دفاع مقدس دانست و گفت: ما یک سری‌ مشکلات همچون‌ گرانی و تورم داریم اما باید بدانیم‌ که موج انقلاب و هشت سال دفاع مقدس تمام جهان را متاثر کرده است.
آیت الله علما با بیان اینکه ایران اسلامی به عنوان یک قدرت بزرگ در جهان مطرح است، اظهار داشت: امروز امریکا به هر دری می‌زند که بتواند با ایران اسلامی وارد مذاکره شود که این نشان از اقتدار انقلاب دارد.
7445/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.