به گزارش ایرنا، رقابت های کاراته سراسری دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی عصر سه شنبه با اعلام نفرات برتر در بخش کاتا و کومیته پایان یافت، در این پیکارهای یک روزه، تیم کاراته دانشجویان دختر دانشگاه آزاد تهران با کسب چهار مدال طلا به عنوان قهرمانی کشور دست یافت.
سرپرست فنی رقابت های کاراته سراسری دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه این مسابقات در گفت و گو با ایرنا، افزود: تیم کاراته دانشجویان دختر دانشگاه آزاد البرز با کسب 2 مدال طلا پس از تیم تهران، دوم شد و تیم دانشگاه همدان با کسب 2 مدال نقره مقام سوم این رقابت ها را از آن خود کرد.
سمیرا سنگسری افزود: در این رقابت ها و در بخش کاتا، فاطمه ایمانی از دانشگاه آزاد اسلامی تهران مقام اول را کسب کرد و آرزو مصباح از دانشگاه آزاد اسلامی همدان دوم شد.
وی بیان کرد: سایه غریب نواز از دانشگاه آزاد البرز و ریحانه مهدی پور از دانشگاه آزاد خوزستان به صورت مشترک سوم شدند.
سنگسری تصریح کرد: در بخش کومیته وزن منفی 50 کیلوگرم، مهسا کنعانی از دانشگاه آزاد البرز مقام اول، سارا ایوانی از دانشگاه آزاد کرمانشاه مقام دوم و ریحانه هوتی و غزل طلاوری از دانشگاه های کرمان و خوزستان به صورت مشترک رتبه سوم را کسب کردند.
وی خاطرنشان کرد: در کومیته منفی 55 کیلوگرم، محدثه بهزادی از دانشگاه آزاد البرز، شهلا رضایی از دانشگاه همدان به ترتیب اول و دوم شدند و مرضیه نگهبان و تینا صالحی از دانشگاه های آزاد آذربایجان شرقی و کرمانشاه به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.
سنگسری با اشاره به این که فاطمه حقی از دانشگاه آزاد تهران مقام اول در کومیته مثبت 68 کیلوگرم را کسب کرد، گفت: سحر حسینی جلالی از دانشگاه آزاد البرز دوم و رقیه محمدی و مریم اکبری از دانشگاه های آزاد کرمان و کرمانشاه به صورت مشترک سوم شدند.
به گفته وی، در وزن منفی 61 کیلوگرم ملیکا احدی از دانشگاه آزاد تهران مقام اول و حدیث کاظمی از دانشگاه آزاد کرمان دوم را کسب کردند و یگانه سادات حسینی و فرانک ستاری از دانشگاه های آزاد یزد و همدان به صورت مشترک سوم شدند.
سنگسری یادآور شد: در کمیته منفی 68 کیلوگرم، سپیده اشقلی از دانشگاه آزاد تهران مقام اول، غزاله مهین نژاد از دانشگاه آزاد تبریز مقام دوم و عاطفه بعیات و شبنم حیدری از دانشگاه های خوزستان و کرمانشاه به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.
به گزارش ایرنا، میزبانی رقابت های سراسری کاراته، تکواندو و تنیس روی میز دانشجویان دانشگاه آزاد کشور امسال به دانشگاه آزاد واحد سمنان واگذار شده است.
53 ورزشکار دختر در دو بخش کاتا و کومیته در قالب 11 تیم در دانشگاه آزاد واحد سمنان در این مسابقه ها با هم به رقابت پرداختند.
9891/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.