به گزارش ایرنا، سید شهاب الدین چاوشی شامگاه یکشنبه در همایش تجلیل از رتبه های برتر کنکور 97 استان سمنان در اردوگاه شهید کلاهدوز شهمیرزاد افزود: نسل جدید انقلاب اسلامی با تولیدهای فاخر علمی در آینده ای نزدیک یاوه گویی های استکبار جهانی را خنثی می کند.
وی خاطر نشان کرد: برجام حقانیت ایران اسلامی در برابر توطئه های استکبار جهانی را ثابت کرد و به جهانیان فهماند که این نظام به دنبال سلاح هسته ای نیست.
چاوشی ادامه داد: با خروج ایالات متحده از توافقنامه برجام، ذلت و حقارت این کشور در بین ملت های آزادیخواه جهان دو چندان شد.
استاندار سمنان اضافه کرد: دستاورد های علمی جوانان نخبه ایران در جهان بی نظیر است و به یقین اگر دانشمندان کشور از آمریکا خارج شوند، این کشور در آینده نزدیک در ابعاد مختلف ورشکست می شود.
وی ادامه داد: استکبار جهانی قبل از برجام با تفتیش اذهان و راه انداختن موج ایران هراسی، درصدد تخریب ایران بود که دیپلمات های کشورمان با درایت و توانمندی عزت و سربلندی را برای نظام جمهوری اسلامی به ارمغان آورد.
استاندار سمنان گفت: امروز کشورمان دارای سلاح های راهبردی است و توان موشکی ایران برای بازدارندگی و برای جلوگیری از نفوذ دشمنان احتمالی است.
چاوشی تصریح کرد: امروز دشمنان با جنگ روانی و اقتصادی درصدد تخریب نظام جمهوری اسلامی هستند اما با درایت مسوولان و به یاری خدواند توطئه های دشمنان یکی پس از دیگری خنثی می شود.
در این آیین 140 دانش آموز برتر کنکور سراسری استان سمنان تجلیل شدند.
به گزارش ایرنا، 120 هزار دانش ‌آموز در یک هزار مدرسه استان سمنان به تحصیل مشغول هستند.
در استان 702 هزار نفری سمنان بیش از هشت هزار معلم فعالیت دارند.
در دولت تدبیر و امید اقدام های مثبتی در بحث مدرسه سازی صورت گرفت به طوری که 42 هزار مترمربع با کمک دولت و خیران در استان سمنان مدرسه ساخته شد که بیشتر از ساخت مدرسه در 10 سال گذشته به میزان 32 هزار مترمربع بوده است.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.