گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

میردامادی: با «وحدت و نزدیکی» جای خالی آیت الله هاشمی(ره) را پر کنیم

میردامادی با بیان این که آیت الله هاشمی(ره) از معدود افرادی است که وقتی از دست رفتند خلاءشان پر نمی شود، گفت: باید با وحدت و نزدیکی به هم، تا حدودی جای خالی ایشان را جبران کنیم.

یک فعال سیاسی با بیان این که آیت الله هاشمی(ره) از معدود افرادی است که وقتی از دست رفتند خلاءشان پر نمی شود، گفت: باید با وحدت و نزدیکی به هم، تا حدودی جای خالی ایشان را جبران کنیم.

محسن میردامادی در  در گفت و گو با خبرنگار جماران، در خصوص آینده سیاسی شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی، اظهار کرد: به نظر من آیت الله هاشمی اگر نگوییم تنها فرد اما قطعاً از افراد بسیار معدودی بودند که وقتی از دست رفتند خلاءشان پر نمی شود.

وی تاکید کرد: من هر گونه که فکر می کنم می بینم که خلاء ایشان پر شدنی نیست. ایشان با سیر و موقعیتی که این سال ها داشتند، در اوج محبوبیت از دست ما رفتند.

میردامادی افزود: در مورد خدمات ایشان آنقدر گفته شده است که دیگر همه از آن آگاه هستند و نیاز به تکرار نیست، اما شخصیت ایشان به گونه ای بود که برای آن نمی توان جایگزین پیدا کرد. ایشان شخصیتی منحصر به فرد بودند امیدوارم خداوند کمک کند که جای خالی ایشان پر شود.

وی در پاسخ به این سوال که آینده سیاسی کشور را بعد از ایشان چگونه می بینید، گفت: به هر حال در آینده سیاسی کشور هم جای خالی گره گشایی های ایشان به شدت احساس می شود، ولی من به آینده امیدوار هستم. ما در آینده مشکلات خواهیم داشت ولی انشاء الله با یاری خدا مشکلات هم حل می شود.

محسن میردامادی همچنین در خصوص اقدامات جبهه اصلاحات و اعتدالی برای پر کردن جای خالی آیت الله هاشمی اظهار کرد: ایشان هم برای اصلاحات و هم برای مجموعه ای که به عنوان اعتدالی شناخته می شوند پشتوانه مهمی و بزرگی بودند، باید ما با نزدیک تر شدن و وحدت یک مقدار کمبود ها را جبران کنیم؛ هر چند کمبود ایشان یه طور کامل برطرف نمی شود اما می شود با همراهی این خلاء را تا حدودی جبران کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.