چرا گردشگری خواب در حال رونق است ؟!

خواب به یک کالای گرانبها تبدیل شده است. یکی از بزرگترین هدف ها، علاقه ها و گرایش ها در سفرهای سطح بالا، گردشگری خواب است! هتل های زنجیره ای شیک اکنون به مکان های عالی برای استراحت شبانه مجهز شده‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

جی‌پلاس به نقل از گاردین: زندگی همه آدم ها در دنیا پر از استرس است، بنابراین تعطیلات ماجراجویانه، آخرین چیزی است که این آدمها به آن نیاز دارند. در عوض، هتل ها، سوئیت های خواب شیکی با تخت های مجهز به هوش مصنوعی به مسافرانشان ارائه می دهند.

عروه مهدوی ستون نویس گاردین، در این باره نوشت: خیلی ها، صبح، تا زمانی که ممکن است، افقی در رختخواب باقی می‌مانند!برخی ممکن است آن را تنبلی بنامند، اما در واقع باید آن را خودمراقبتی درنظر گرفت؛ چرا که خواب ترمیم کننده است. خواب باکیفیت سال ها به عمر شما می افزاید و برای سلامت روان شما عالی است. پس چرا تا جایی که می توانید چرت نمی زنید؟

چون شغلی دارید که باید زود بیدار شوید! به همین دلیل؟! یا به این دلیل که بی خوابی ناشی از اضطراب دارید! یا به این دلیل که فرزندی دارید که به شما اجازه نمی دهد یک دقیقه بعد از ساعت 6:49 صبح بخوابید؟! همه اینها می گویند، خواب یک کالای لوکس است. پیش از این، خوابیدن را بدیهی می دانستم، اما اکنون که مادر یک کودک نوپای بیش فعال هستم، آیا نوع دیگری از کودک نوپا وجود دارد؟ بنابراین خواب چیزی است که من برایش پول زیادی می پردازم.

من تنها نیستم. خواب به یک کالای گرانبها تبدیل شده است. یکی از بزرگترین هدف ها، علاقه ها و گرایش ها در سفرهای سطح بالا، گردشگری خواب است. هتل های زنجیره ای شیک اکنون به مکان های عالی برای استراحت شبانه مجهز شده‌اند. به عنوان مثال، سال گذشته پارک حیات نیویورک، پنج سوئیت خواب شیک با تخت‌های مجهز به هوش مصنوعی راه‌اندازی کرد.

اکنون، استراحتگاه‌های گران‌قیمت در سراسر جهان، اقامتگاه‌های خواب لوکس ارائه می‌کنند که برای آن هزاران دلار پرداخت می شود تا در مدت اقامت در آن، «به همه چیز درباره هنر خواب تسلط پیدا کنید»!

در حالی که ظهور گردشگری خواب ممکن است در ظاهر مضحک به نظر برسد، اما زمانی که به این موضوع فکر کنید کاملاً منطقی است. ما در دوره فوق العاده مضطربی زندگی می کنیم! تغییرات آب و هوایی در سمت راست ما، یک جنگ جهانی بالقوه در سمت چپ ما، و آشوب عمومی در اطراف ما وجود دارد. چه کسی می خواهد پول نقدی که به سختی به دست آورده است را صرف تعطیلات پرماجرا و پرآدرنالین در این آب وهوا کند؟ بنابراین شاید خیلی بهتر باشد پول خود را صرف خاموش کردن کنید!

دیدگاه تان را بنویسید