با این خمیر، دندان های خود را براق کنید!

درمان خانگی پوسیدگی دندان با نمک، یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای سلامتی دندان‌هاست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، نمک به دلیل خواص ضد میکروبی و ضدعفونی کننده خود، از قرن‌ها پیش، به عنوان پاک‌کننده و ضدعفونی کننده دهان و دندان مورد استفاده قرار می‌گرفته‌است. درمان خانگی پوسیدگی دندان با نمک، یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای سلامتی دندان‌هاست. بسیاری از سالمندان و قدیمی‌تر‌ها هنوز هم از روش مسواک زدن با نمک و دهانشویه آب نمک، برای بهداشت دهان و دندان‌های خود استفاده می‌کنند.

صد آنلاین نوشت؛ از بین بردن بوی بد دهان، قوی شدن لثه در برابر میکروب، کاهش حساسیت عصب دندان به گرما و سرما، ضد عفونی کردن زخم‌های دهانی و کاهش ورم و التهاب زخم‌های حفره دهان، از دیگر مزیت‌های شستشو با آب نمک و خواص نمک دریایی برای دندان‌ها است. تهیه دهانشویه با نمک دریایی نیز می‌تواند تأثیرات مفیدی بر سلامت دندان و دهان داشته باشد؛ زیرا ترکیبات شیمیایی نمک دریایی نیز، بسیار شبیه به نمک معمولی است.

فعالیت ضد باکتری روغن رزماری

عصاره رزماری دارای ترکیبات ضد باکتری است و می‌تواند با عفونت‌های باکتریایی و خصوصا عفونت­های استافیلوکوکی مقابله کند. همچنین رزماری دارای اثر ضدعفونی کننده و گندزدا است. از این رو در درمان و کنترل عفونت­های دهان، بسیار کمک­ کننده است.

خمیر دندان نمک هیمالیا و رزماری

خمیر دندان التراشاین اکتیدنت حاوی نمک هیمالیا و عصاره رزماریست. این ترکیب باعث براقیت و حفظ سفیدی طبیعی دندان‌ها می‌شود. علاوه بر آن رزماری و نمک هیمالیا به عنوان ضد عفونی کننده‌های طبیعی با کنترل باکتری‌های مضر دهان باعث از بین رفتن بوی بد دهان می‌شوند. ما الترا شاین را برای افرادی که به سفیدی طبیعی دندان هایشان اهمیت می‌دهند طراحی کرده ایم تا با ترکیبی از طعم جذاب اکالیپتوس، نعنا و کمی نمک مراقبت از دهان و دندان برایشان لذت بخش باشد.

دلیل استفاده از نمک هیمالیا در خمیر دندان التراشاین اکتیدنت

نمک هیمالیا یکی از قدیمی‌ترین موادیست که به عنوان پاک کننده دهان و دندان از آن استفاده شده است. این نمک علاوه بر اینکه به عنوان یک ساینده ملایم می‌تواند در ایجاد درخشش دندان‌ها موثر باشه، از گذشته کاربرد بسیار زیادی برای جلوگیری از التهابات لثه داشته است. همانطور که از اسم آن پیداست این نمک از رشته کوه هیمالیا گرفته شده است.

دلیل استفاده از رزماری در خمیر دندان التراشاین اکتیدنت​

رزماری یک گیاه همیشه سبز، معطر و بومی منطقه مدیترانه است. رزماری یک آنتی اکسیدان تمام عیار و در کنار آن ضد عفونی کننده طبیعی نیز هست و این دو ویژگی رزماری باعث شده است تا استفاده از این گیاه در محصولات بهداشت دهان و دندان، سلامت لثه را بهبود داده و همینطور با از بین بردن باکتری‌های مضر از بوی بد بدهان جلوگیری کند.

ویژگی‌های خمیر دندان نمک هیمالیا و رزماری

• بازیابی سفیدی طبیعی دندان‌ها

• از بین برنده پلاک‌های دندانی

• مراقبت روزانه

• تازه کننده دهان

دیدگاه تان را بنویسید