حمید میرزایی فرد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، هفته دولت را بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای دولت به مردم برشمرد و افزود: بیشترین طرح های بهره برداری شده در استان متعلق به این شهرستان است.
وی ادامه داد: علاوه بر طرح های قابل بهره برداری، عملیات اجرایی تعداد 29 طرح نیز با اعتباری بالغ بر یک هزار و 310 میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در خدابنده آغاز می شود.
میرزایی فرد اظهار داشت: طی هفته دولت در شهرستان خدابنده در مجموع 200 طرح با اعتباری بالغ بر 170 میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرائی آنها آغاز می شود.
فرماندار شهرستان خدابنده گفت: هفت طرح خدماتی بهداشتی و درمانی، طرح های گازرسانی و بهره مندی حدود 17 روستای جدید شهرستان از گاز طبیعی، روکش آسفالت در تعدادی از روستاها و راه های شهری و روستایی از جمله پروژه های قابل بهره برداری در هفته دولت در خدابنده است.
وی خاطرنشان کرد: همچنین آبرسانی بارانی و قطره ای به مزارع، طرح های عمران شهری، طرح های کشاورزی و آبرسانی مزارع و طرح های آب شرب شهری و روستایی از دیگر طرح های قابل بهره برداری در این هفته است.
به گزارش ایرنا، هفته دولت از دوم شهریور تا هشتم شهریور خواهد بود. در این هفته دستاوردهای دولت به مردم استان و کشور معرفی و تبیین می شود.
3088/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.