غلامرضا باقری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مهدی انصاری، علی حسینخانی، محمدرضا باقری، فربد یاسمین، علیرضا فغفوری، امیر رضا سلیمانی، آراد بحری، محسن معصومی، عرفان تاران، علیرضا قاسمی و محمدامین مقدم' ترکیب تیم زنجان را تشکیل می دهد.
وی اظهار داشت: در این پیکارها که از 2 شهریور امسال به مدت سه روز در شهرستان ساری استان مازندران برگزار می شود بدمینتون بازان حاضر در 2 بخش انفرادی و 2 نفره به مصاف هم خواهند رفت.
باقری به عنوان مربی و سرپرست در این رنکینگ کشوری حضور خواهد داشت، سروش اسکندری از بهترین های بدمینتون زنجان و ایران نیز که 2 ماه قبل در اردوی تیم ملی بدمینتون دچار شکستگی از ناحیه مچ دست شده بود از شرکت در این رقابت ها بازماند.
دبیرهیات بدمینتون استان زنجان با بیان اینکه مسابقات رنکینگ انتخابی تیم ملی در ساری در سطح بزرگسالان برگزار می شود، گفت: به غیر از قاسمی، فغفوری، باقری و سلیمانی که بزرگسال هستند مابقی بدمینتون بازان اعزامی زنجان به این رقابت ها جوان و نوجوان می باشند.
باقری افزود: رنکینگ بدمینتون قهرمانی بزرگسالان ایران طی سه مرحله برگزار می شود و هنوز زمان و مکان مرحله دوم و سوم این رقابت ها از سوی فدارسیون اعلام نشده است.
به گزارش ایرنا، قرار بود مرحله نخست رنکینگ قهرمانی از 27 تیر امسال به مدت سه روز در آکادمی بین المللی بدمینتون واقع در اراضی پائین کوه شهر زنجان برگزار شود که زمان و محل برگزاری آن از سوی فدراسیون بدمینتون بنا به دلایلی تغییر پیدا کرد و در نهایت با تصمیم فدراسیون، مازندران میزبان شد.
زنجان در رنکینگ قهرمانی جوانان ایران که از 20 تا 23 تیر جاری در استان مرکزی برگزار شد حضور یافت و در بخش انفرادی، 2 تن از بدمینتون بازان اعزامی از این استان در جایگاه های اول و سوم و در بخش 2 نفره نیز 2 نفر از نفرات اعزام شده در جایگاه سوم قرار گرفتند.
در این رقابت ها 95 بدمینتون باز نخبه و توانمند از استان های مختلف کشور حضور داشتند و از میان هشت ورزشکار اعزامی از زنجان، مهدی انصاری و علی حسینخانی در بخش انفرادی و فربد یاسمین و عرفان تاران، سوم شدند.
در زمان حاضر ورزش بدمینتون در تمام شهرستان های استان زنجان فعال است و قریب 900 ورزشکار زن و مرد در این رشته ورزشی زنجان مشغول به فعالیت هستند.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.