مهدی کریمی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم در این فصل از سال استقبال گسترده ای از پارک ها و فضای سبز دارند و شهرداری برای استفاده بهینه شهروندان طرح جهادی مناسب سازی پارک ها را از 25 تیر تا 25 مرداد در دستور کار قرار داد.
وی یادآور شد: زمان اتمام این طرح تا 30 مرداد تمدید شد تا تمام پارک ها نیازمند اصلاح به این طرح بپیوندند.
کریمی اظهار داشت: شهرداری زنجان این اصلاح را در زمینه کاشت درخت و درختچه، ترمیم چمن ها، حرص و علف زنی، اصلاح و بهسازی روشنایی، نوسازی مبلمان، آبخوری ها و سرویس های بهداشتی اجرا کرد.
رئیس اداره فضای سبز شهرداری زنجان گفت: این در پارک های جوان، قطعات سبز کوی الهیه، اراضی ثبت، همت، ارم، عاصم زنجانی، امام سجاد، ائل داغی، لاله، سرداران شهید، شقایق کوی فرهنگ، شهروند، گلها در منطقه یک اصلاح و بهسازی شد.
وی خاطر نشان کرد: در منطقه 2 هم پارک های بوستان، مسافر، نورالزهرا، بخارایی گلشهر، طلوع، ابن سینا، بلوار غدیر، بانوان، ملت، بلوار سهروردی، وحیدیه، بهارستان، میثم و مهدیه سایان از این اصلاح و بهسازی بهره مند شدند.
کریمی ادامه داد: در منطقه سه میدان قائم، حسین فهمیده و میدان استقلال، پارک شهر، کودک، پارک دانشجو، رجایی در دست بهسازی و اصلاح قرار گرفتند.
رئیس اداره فضای سبز شهرداری زنجان گفت: در ادامه اصلاح فضای سبز شهری، به علت مواجهه با کم آبی چمن از رفوژ وسط خیابان ها حذف و این نواحی سنگ فرش می شود.
زنجان 67 پارک کوچک و بزرگ دارد که شامل تمامی نواحی قابل بهره برداری مردم است.
3001/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.