علی شایگان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون 120 پارک در سطح شهر ارومیه وجود دارد که از جمله بزرگترین آنها می توان به پارک های ایللرباغی، گوللرباغی، ساعت، استقلال یا تخم مرغی، دانشجو، الغدیر و کودک اشاره کرد.
وی اضافه کرد: علاوه بر آن پارک های جنگلی شهر ارومیه نیز 120 هکتار بوده که نشان دهنده توجه ویژه مدیریت شهری به موضوع توسعه فضای سبز و پارک ها در سطح باغ شهر ارومیه است.
وی در خصوص پیش بینی توسعه فضای سبز شهری ارومیه در سال جاری اظهار کرد: قرار است امسال 30 هکتار به فضای سبز شهری افزوده شود که رقمی بزرگ و قابل توجه به شمار می رود.
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه بیان کرد: از ابتدای سال 95 تاکنون، بیش از 26 هکتار به فضای سبز شهری ارومیه افزوده شده که امیدواریم زمینه رضایتمندی بیش از پیش شهروندان را فراهم کند.
وی افزود: یکی از مناطقی که به تازگی به شهر ارومیه افزوده شده و عملیات ساخت و توسعه فضای سبز آن در راستای خدمت رسانی بیشتر به شهروندان در اختیار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه قرار گرفته است، منطقه گلمان است که اقدامات بسیار زیاد و جالب توجهی در آن انجام شده است.
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه اضافه کرد: از ابتدای سال 1395 تاکنون در این منطقه نزدیک پنج هکتار توسعه فضای سبز شهری انجام شده است.
به گزارش ایرنا، شهر ارومیه حدود 11 هزار هکتار مساحت دارد و بیش از 800 هزار نفر در این شهر زندگی می کنند.
8137/2093 ** خبر: سیده فاطمه سجادی ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.