به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی روز یکشنبه در جلسه شورای راهبری و سیاست گذاری ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره آزادگان کشور، افزود: آزادگان سرافراز میهن اسلامی، روحیه مقاومت را در زندان های بعثی به نمایش گذاشتند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه 40 سالگی انقلاب اسلامی در یک شرایط عادی محقق نشده است، ادامه داد: از فردای پیروزی انقلاب اسلامی مبارزه علیه انقلاب و جنگ مسلحانه علیه آن توسط استکبار و ایادی داخلی اش شروع شد ولی با وجود فراز و فروهای مختلف و توطئه های گوناگون دشمن، نهال انقلاب اسلامی به درخت تنومندی تبدیل شده است.
حجت الاسلام خاتمی اظهار داشت: اکنون نیز دست و پا زدن استکبار، نشان از این دارد که چون نتوانستند انقلاب اسلامی را شکست دهند، خیلی عصبانی هستند.
وی افزود: اکنون دشمن تمام توطئه هایش به کار بسته تا انقلاب اسلامی 40 سالگی خود را جشن نگیرد.
امام جمعه زنجان به لزوم برگزاری هر چه با شکوه تر جشن های سالگرد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: ایجاد امید در بین جوانان و نسل های سوم و چهارم انقلاب یک ضرورت است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه شعار بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی' افتخار به گذشته و امید به آینده است' است، گفت: امروز در شرایط حساسی قرار گرفتیم و از این جهت گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی بهترین و شایسته ترین فرصت دفاع جانانه از دستاوردهای بزرگ نظام جمهوری اسلامی در 40 سال گذشته است.
سید سعید حسینی به ضرورت همدلی و هم افزایی تاکید کرد و ادامه داد: وحدت زمینه ساز شور و نشاط مضاعف را برای ادامه حرکت و بالندگی نظام جمهوری اسلامی فراهم می کند.
3088/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.