غلامحسن احمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با مغازه داران و کسبه ای که نیمی از پیاده رو را اشغال و برای شهروندان ایجاد مزاحمت می کند، به جد برخورد می شود.
وی یادآور شد: برای دستفروشانی که در حاشیه خیابان بساط کرده اند هم شهرداری محل مناسبی را در سبزه میدان روبروی بانک ملی پیش بینی کرده است.
احمدی اظهار داشت: برخورد با ایجاد کنندگان سد معبر به ویژه در هسته مرکزی شهر، به معنای برخورد نکردن با هیچ دستفرشی نیست.
معاون خدمات شهری شهردار زنجان گفت: در صورتی که نوع کار دسفروشان هم به مزاحمت برای شهروندان منتهی شود، به حتم شهرداری با آنان هم برخورد خواهد کرد.
وی خاطر نشان کرد: برخی مغازه داران از قانون تبعیت نمی کنند و در برخی موارد هم حمایت از آنان سفارش می شوند یا در زمان برخورد به چنین کسبه ای تهدید می شویم.
احمدی تصریح کرد: با تمام این شرایط شهرداری در برخورد با کسبه ای که برای شهروندان ایجاد مزاحمت و سیما و منظر شهر را مختلف کنند، جدی است.
معاون خدمات شهری شهردار زنجان گفت: حتی همکاران مبارزه با سد معبری که در مسئولیت خود قصوری داشتند و برخورد نمی کرده اند، از خدمت معلق شده اند تا جدیت کار برای همه روشن شود.
وی ادامه داد: اولویت برخورد با هسته مرکزی شهر است و در خصوص دستفروشانی که شرایط خاصی دارند و چندان سد معبر نمی کنند هم مماشاتی پیش بینی شده است.
احمدی اضافه کرد: طی 10 روز گذشته تذکرات کتبی و شفاهی به همه کسبه ای که سد معبر ایجاد می کنند ارسال شده است.
3001/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.