وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از عملیاتی شدن بیش از ۶۰۰ پروژه بهداشتی و درمانی همزمان با دولت روحانی در استان زنجان خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از زنجان، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در مراسم تجلیل از برترین‌های اعضای خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان اظهار کرد: براساس نظرسنجی های انجام شده گروه پزشکی مورد احترام مردم بوده است.

وی با اشاره به اینکه رضایت مردم بالاترین افتخار جامعه پزشکی است، گفت: جامعه پزشکی برای حفظ این رضایت تمام تلاش خود را به کار می گیرد.

قاضی زاده هاشمی به عملیاتی شدن 600 پروژه بهداشتی و درمانی همزمان با دولت روحانی در استان زنجان خبر داد و گفت: طرح تحول سلامت هم یکی از افتخارات نظام سلامت کشور است.

در ادامه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به افتتاح همزمان 50 پروژه بهداشتی و درمانی با اعتبار 50 میلیارد اشاره کرد و گفت: این پروژه ها با همت و همدلی جامعه پزشکی استان زنجان نهایی شده است.

پرویز قزلباش ادامه داد: در تلاش هستیم تا دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به عنوان مسئول قطب ۶ کشوری بتواند ماموریت‌های خاص خود را به سرانجام برساند.

وی اولویت های امسال دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان را توجه ویژه به مسائل فرهنگی، رفاهی، معیشتی و تفریحی همکاران عنوان کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.