به گزارش ایرنا، دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی بعد از ظهر چهارشنبه در مراحل افتتاح مرکز جامع زنان کرج در بیمارستان کمالی با بیان اینکه امروز در البرز از طریق ویدئو کنفرانس 764 طرح بهداشتی و درمانی در کشور به بهره برداری رسید، افزود: بخشی از این طرح ها در حوزه آزمایشگاهی بود که در البرز منشا تحولات چشمگیر خواهد بود.
قاضی زاده هاشمی گفت: امروز با افتتاح بخش هایی در حوزه بهداشت و درمان به طور قطع میزان رضایتمندی مردم البرز افزایش خواهد یافت.
وی افزود: در پیشبرد امور و پروژه های حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی استاندار با اهتمام ویژه ای حامی اصلی ما در استان است.
وزیر بهداشت در جریان بازدید از بیمارستان شهید رجایی کرج نیز در جمع خبرنگاران گفت: پروژه‌های حائز اهمیتی در حوزه بهداشت و درمان استان البرز به بهره برداری رسید.
وی ضمن قدردانی از افرادی که برای رسیدگی به امور بهداشتی کشور تلاش می کنند ادامه داد: امید است با تامین اعتبار و بودجه لازم بیمارستان فردیس را نیز به بهره‌برداری برسد.
قاضی‌زاده هاشمی تاکید کرد: بسیاری از پروژه‌های استان البرز ظرف کمتر از یکسال به بهره‌برداری رسیده است و این موضوع قابل تقدیر است.
وی خاطرنشان کرد: بسیاری از پروژه‌ها برای گذراندن عملیات ساخت و بهره برداری رسیدن مدت زمان طولانی نزدیک به 20سال را طی کرده‌اند.
1535/6411
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.