شهرام طهماسبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون جامعه در شرایطی قرار دارد که باید کارهای اساسی در آن انجام شود و زمانی برای آزمون و خطا باقی نمانده است.
وی یادآورشد: برای خروج از چرخه معیوب ناکارآمدی فقط یک راه حل رجعت به علم و دست کشیدن از رویه های فعلی به خصوص در حوزه مدیریت باقی مانده است.
طهماسبی اظهار کرد: باید پذیرفت که برخورد غیر علمی و مصلحتی کشور را به وضعیت کنونی رسانده و اصلاح این روند هم ایجاد تغییر اساسی در چنین نگرشی را می طلبد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: چه بسا اگر مسائل درست و حرفه ای مدیریت می شد، چالش های کنونی کشور هم هرگز شکل نمی گرفت.
وی خاطرنشان کرد: در صورتی که بتوان مسائل را به شکل تخصصی، علمی و حرفه ای و با دیدگاه مدیریت مبتنی بر کار پیش برد، به حتم بسیاری از مشکلات کنونی به راحتی برطرف می شود.
طهماسبی ادامه داد: باید با ایجاد تغییرات اساسی در فرآیندها و مدیریت ها از تهدیدهای پیش روی کشور به عنوان فرصت بهره گرفت.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: در صورت ایجاد چنین اصلاحاتی در نگرش و مدیریت می توان به نقطه دانش بنیان و بهره وری دست یافت که اصول اولیه اقتصاد مقاومتی را شکل می دهند.
3001/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.