فرهاد امندی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بازسازی، بهسازی، ساماندهی و اجرای طرح های عمرانی در مناطق کم برخوردار استان زنجان توسط گروه های جهادی بسیج سازندگی انجام می شود.
به گفته وی، این طرح های عمرانی در زمینه آبرسانی به زمین های کشاورزی، آب آشامیدنی، بهسازی و ساماندهی مزار شهدا، احداث پل، خانه عالم، غسالخانه، مدرسه، مسجد و راه روستایی است.
مسئول بسیج سازندگی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: از یکصد طرح برنامه ریزی شده برای ساماندهی 80 درصد در مورد آبرسانی به زمین های کشاورزی کشاورزان و آب شرب در مناطق کم برخوردار استان است.
امندی از انعقاد تفاهم نامه با بانک انصار استان زنجان خبرداد و یادآوری کرد: این تفاهم نامه با هدف ساخت 2 باب مدرسه در شهرستان خدابنده است که تا مهر امسال این طرح ها به بهره برداری خواهد رسید.
وی خاطرنشان کرد: تفاهم نامه دیگری بین بسیج سازندگی سپاه انصارالهمدی(عج) استان زنجان با آستان قدس رضوی منعقد شده است.
مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: بر اساس این تفاهم نامه از ظرفیت های این آستان در فعالیت گروه های جهادی استان استفاده می شود.
به گزارش ایرنا، بسیج سازندگی سپاه در استان زنجان علاوه بر اجرای طرح های محرومیت زدایی در روستاها و مناطق کم برخوردار در رستای اجرای منویات مقام معظم رهبری درباره اجرای اقتصاد مقاومتی در این استان فعال و در خودکفایی خانواده ها و راه اندازی مشاغل خانگی و صنایع تبدیلی در تلاش است و با همکاری بانک مهر اقتصادی در قالب عقود اسلامی تسهیلاتی را به مجریان این طرح ها پرداخت می کنند.
9505/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.