به گزارش ایرنا، مدیرکل برنامه ریزی دفتر انجمن اولیا ومربیان وزارت آموزش وپرورش در آین آیین گفت: مدرسه مبدا و مقصد تحولات است و ساخت این آموزشگاهها با هدف ساختن انسان ها انجام می شود.
نورعلی عباسپور افزود: انسان باید به مرحله ای از رشد و شکوفایی رسیده و سطحی از فهم را داشته باشد تا به فکر رفاه حال همنوعان خود باشد که خوشبختانه این مهم در اقدام و فعالیت های خیران مدرسه ساز به وضوح قابل درک و مشاهده است.
جهانگیر صفریان مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان نیز در این آیین گفت: این مدرسه خیرساز 12 کلاسه توسط غلامحسین مطهری با تعهد 18 میلیارد ریال هزینه در یکهزار و 400 متر مربع زیربنا با مساحت چهارهزار و 770 متر مربع ساخته می شود.
رئیس مجمع خیران مدرسه ساز استان زنجان نیز در این آیین گفت: این مجمع از سال 77 ایجاد شده و تاکنون 296 مدرسه با یکهزار و 134 کلاس درس، سالن ورزشی و نمازخانه در استان احداث کرده است.
علی اکبری فاضلی افزود: هم اکنون 26 طرح خیری و مشارکتی با 200 کلاس درس در دست ساخت است که چهار طرح آن اول مهر ماه امسال به بهره برداری خواهد رسید.
وی ادامه داد: طرح توفیق (مطهری) یکی از پروژه های ویژه و خاص با 18 کلاس درس به شمار می رود که تمام فاکتورهای صرفه جویی بهینه انرژی در آن رعایت شده است .
رئیس مجمع خیران مدرسه ساز استان زنجان اظهار داشت: از 26 طرح خیرساز، عملیات اجرایی احدث 10 مورد آن از ابتدای سالجاری تاکنون آغاز شده است.
استان زنجان هم اکنون 2 هزار و 391 مدرسه در مقطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم دارد.
9505/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.