اکبر نصیری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: داوران حاضر در این مسابقات در 2 رشته فرنگی و آزاد قضاوت کردند و توانمندی خود را به نمایش گذاشتند.
این داور زنجانی که در معیت تیم ملی کشتی ایران برای قضاوت به این پیکارها اعزام شده بود، اظهار داشت: 'رضا علی اصغری از گیلان و محسن جلیلیان از خوزستان' 2 نفر از داوران ایرانی حاضر در این مسابقات در کلاس داوری ارتقا درجه 2 به 1 شرکت کردند.
نصیری با بیان اینکه، بوعزیز از مصر و سایتو از ژاپن به عنوان مدرس در این کلاس ارتقا داوری کشتی، حضور داشتند افزود: در این رقابت ها ایران توانست در بخش فرنگی با کسب 6 طلا، 2 نقره و 2 برنز و در رشته آزاد نیز با چهار طلا، یک نقره و 2 برنز، عنوان قهرمانی را در بین 12 تیم شرکت کننده ازآن خود کند.
این دوار زنجانی که در 2 رشته فرنگی و آزاد، قضاوت کرده است گفت: تیم کشتی ایران در رشته فرنگی خوب و توانمند ظاهر شد و توانست با اختلاف 120 امتیاز از تیم دوم این مسابقات، به مقام قهرمانی برسد.
نصیری افزود: این رقابت های قهرمانی به مدت چهار روز در شهر دهلی نو و در 2 رشته آزاد و فرنگی در 10 وزن مختلف برگزار شد و ایران نیز با تیم کامل به مصاف حریفان رفت.
به گزارش ایرنا، تیم کشتی ایران با 2 داور بین المللی در این مسابقات حاضر شد که به غیر از داور زنجانی، اردوان صاحب، داور خوزستانی نیز در این پیکارها به امر قضاوت پرداخت.
نصیری پارسال نیز در رقابت های قهرمانی کشتی نوجوانان جهان که 13 تا 19 شهریور 96 در شهر آتن کشور یونان برگزار شد به عنوان داور حضور داشت.
این داور زنجانی، تاکنون در بیش از 15 مسابقه قهرمانی برون مرزی 'جهانی و آسیایی' سوت زده و از 10 سالگی نیز به رشته کشتی روی آورده و به دفعات در رقابت های برون مرزی حضور یافته و برای ورزش کشور و زنجان فخرآفرین شده است.
زنجان از وجود سه داور بین المللی کشتی به اسامی حسین چرمی، رضا نقیلو و علی نصیری برخوردار است.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.