سرهنگ محمدعلی عظیمی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: شمار جان باختگان حوادث جاده ای این استان در مدت مشابه سال گذشته 23 نفر بود.
وی اظهار داشت: بیشترین وقوع تصادف های رانندگی منجر به فوت در طی مدت یاد شده مربوط به مسیرهای ارتباطی شهرستان خدابنده و اغلب نیز راکبان و ترک نشینان موتورسیکلت ها بودند.
عظیمی افزود: عدم توجه رانندگان به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی، سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ، دلایل عمده وقوع حوادث رانندگی در سطح جاده های ارتباطی استان زنجان هستند.
جانشین پلیس راه استان زنجان با تاکید براینکه حادثه و خطر همواره در کمین رانندگان است و کوچکترین بی توجهی به قانون و مقررات راهنمایی و رانندگی ممکن است عواقب تلخی را در پی داشته باشد، گفت: لازم است رانندگان توصیه و هشدار پلیس را در خصوص رعایت قوانین و مقررات رانندگی، جدی تر بگیرند و هنگام خستگی و خواب نیز از اصرار بر ادامه رانندگی خودداری کنند.
به گزارش ایرنا، در سه ماه نخست امسال 44 نفر و در مدت مشابه سال قبل 40 نفر بر اثر وقوع تصادف های جاده ای در زنجان کشته شدند.
استان زنجان پنج هزار و 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزادراه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.