به گزارش ایرنا، در این آئین که با حضور مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، شماری از ورزش دوستان، ووشوکاران و خانواده این 2 ورزشکار فخرآفرین، در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد استقبال کنندگان با توزیع شیرینی و اهدا شاخه های گل و آویختن حلقه های گل به گردن این ووشوکاران، ابراز رضایت و شادمانی کردند.
مربی ووشو تیم نوجوانان زنجان در این آیین گفت: در این رقابت های جهانی، سیدمحمد حسینی در فرم 'دائو شو' رده سنی 15 تا 18 سال پسران با امتیاز 9،37 و با کسب نشان طلا بر سکوی قهرمانی تکیه زد.
علی اسماعیلی افزود: ابراهیم اصلانی سانداکار نوجوان زنجان نیز در مبارزه نهایی وزن 56 کیلوگرم به مصاف با 'محمد سالم' از کشور هند رفت و در سه راند مبارزه سخت، پیروز میدان شد و به مدال طلا رسید.
هفتمین دوره رقابت ‌های ووشو قهرمانی جوانان جهان که از پنجشنبه /21 تیر/ با حضور 400 ووشوکار از 45 کشور به میزبانی برزیل و در شهر 'برازیلیا' آغاز شد و بامداد دوشنبه /25 تیر/ به پایان رسید، تیم ملی ووشو ایران با 11 نشان طلا، هشت نقره و هفت برنز برای نخستین بار در مجموع 2 بخش ساندا و تالو به مقام قهرمانی دست یافت.
در روز پایانی این رقابت‌ها، 9 سانداکار ایران که به دیدار پایانی اوزان مختلف بخش دختران و پسران رسیده بودند با غلبه بر حریفان خود به مدال طلا رسیدند و توان فنی و سطح اقتدار و آمادگی ووشو ایران را به رخ حریفان کشیدند.
هنگ کنگ با کسب 10 مدال طلا، چهار نقره و هشت برنز به عنوان نایب قهرمانی دست یافت و آمریکا با هشت مدال طلا، چهار نقره و سه برنز سوم شد و مالزی و چین نیز به ترتیب در رتبه های چهارم و پنجم قرار گرفتند.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.