هدایت صفری روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طی سال گذشته 103 میلیارد ریال اعتبار برای سه هزار و 343 خدمت در حوزه مسکن به مددجویان تحت پوشش این نهاد ارائه شده که 301 واحد آن احداث و یا خرید بوده است.
وی اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام گرفته طی سه تا پنج سال آینده برای همه مددجویان واجد شرایط این نهاد اعم از تعمیر، ساخت و خرید مسکن انجام خواهد گرفت که تحقق این روند معضلات این قشر را به میزان زیادی کاهش خواهد داد.
صفری خاطرنشان کرد: امسال در برنامه کاری این نهاد 99 واحد فعالیت کمک به خرید و ساخت مددجویان شهری، 144 واحد بهسازی و مقاوم سازی مددجویان روستایی و نزدیک به یکهزارو 97 مورد کمک به تعمیر، تکمیل و بهسازی مسکن مدجویی اقدام خواهد شد.
وی بیان کرد: علاوم بر فعالیت های یاد شده سه مورد نیز کمک به تامین مسکن طرح بازگشت به روستا نیز در طی سال جاری مورد توجه گرفته که در مجموع برنامه های این بخش در راستای تامین نیازهای گروههای هدف است.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان ادامه داذد: این اداره کل تلاش دارد با کمک خیرین سهم عمده ای در برطرف کردن نیازهای گروههای تحت پوشش این نهاد داشته باشد که حوزه مسکن از جمله اولویت های این نهاد بشمار می رود.
به گفته این مسئول ، ساخت مسکن از خدمات پرهزینه کمیته امداد بوده و باوجود اینکه بخش بزرگی از منابع داخلی این نهاد به این حوزه هدایت می‌شود اما منابع داخلی به ‌تنهایی پاسخگوی نیازهای این بخش نیست.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 24 هزار و 647خانوار با جمعیت 42 هزار و 373 نفر از خدمات مستمر و غیرمستمر کمیته امداد استان زنجان برخوردار هستند و این تعداد شامل 13 هزار زن سرپرست خانوار، 18هزار سالمند، سه هزار و 453 دانشجو و دانش ‌آموز و 659 بیمار خاص و سرطانی است.
7320/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.