بهمن عمولر، روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: روز گذشته /9 تیر جاری/ با فریدون اصفهانیان (رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران) این دیدار حساس را نظاره گر بودیم و به جرات می توان گفت که تیم داوری ایران، قضاوت منصفانه ای داشت تا حق و حقوق هیچکدام از تیم ها ضایع نشود.
وی اظهار کرد: در دیدارهای حساس و تعیین کننده، کوچکترین اشتباه در داوری می تواند نتیجه بازی و سرنوشت تیم ها را تغییر دهد حتی به خود داوران نیز لطمه وارد کند.
عمولر ادامه داد: در این دیدار، تیم داوری ایران بسیار خوب و توانمند ظاهر شد و اگر اشتباهی نیز بود تاثیرگذار در نتیجه بازی نشد و این قضاوت معقول و منطقی در واقع سطح فنی داوری فوتبال ایران و آسیا را به نمایش گذاشت.
وی تصریح کرد: این قضاوت خوب و شایسته در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2018 روسیه، نشان داد که داوری فوتبال ایران پیشرفت خوبی کرده است و اثبات شد که این تیم داوری می تواند در مرحله یک چهارم نهایی نیز به امر قضاوت بپردازد.
به گزارش ایرنا، علیرضا فغانی، محمدرضا منصوری و رضا سخندان قضاوت دیدار حساس تیم های ملی فرانسه و آرژانتین را در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی روسیه برعهده داشتند و احتمال اینکه فیفا از تیم داوری ایران در دیدار نیمه نهایی و حتی نهایی استفاده کند وجود دارد.
تیم فوتبال فرانسه با نتیجه 4 - 3 در این دیدار به برتری دست یافت و آرژانتین نیز با این باخت از جام جهانی روسیه خداحافظی کرد.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.